پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اصـول جـالب گانـدی برای دگرگـونی جـهان
نوشته شده در سه شنبه 25 مهر 1391
بازدید : 513
نویسنده : منو تو


اصـول جـالب گانـدی برای دگرگـونی جـهان


نیازی به معرفی گاندی نیست. همگان مردی که در سال ۱۹۴۷ توانست با استفاده از شیوهٔ ضدخشونت نافرمانی مدنی، استقلال هند را از بریتانیا بگیرد و در نهایت هند را از دست امپراتوری بریتانیا رهایی بخشید می شناسند. او که رهبر سیاسی و معنوی هندی‌ها بود در طول زندگیش استفاده از هر نوع ترور و خشونت برای رسیدن به مقاصد را رد می‌کرد. فلسفهٔ بی‌خشونتی گاندی که به معنای تلاش و کوشش برای رسیدن به حقیقت نامیده شده روی بسیاری از جنبش‌های مقاومت بدون خشونت در سراسر جهان و تا امروز تأثیر گذارده‌ است.

گاندی همیشه می‌گفت که اصول او ساده هستند و از باورهای سنتی هندو به نام‌های ساتیا (حقیقت) و آهیمسا (ضدخشونت) گرفته شده‌اند. در ادامه مروری داریم بر 10 اصل گاندی برای دگرگونی جهان. جهانی که صلح، صفا و آرامش را بیشتر از هر چیز دیگری می پسندد ...


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: اصـول گانـدی , دگرگـونی جـهان , هند ,



طـراحی شخصیـت ها آنهم روی انگشتـان دسـت
نوشته شده در شنبه 22 مهر 1391
بازدید : 590
نویسنده : منو تو

طـراحی شخصیـت ها آنهم روی انگشتـان دسـت








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: طـراحی شخصیـت , انگشتـان دسـت , نقاشی روی انگشت ,



بازدید : 534
نویسنده : منو تو

نـکاتی برای رسیـدن به خوشبختـی در زنـدگی

آیا واقعا شاد هستید؟
آیا اصلاً می‌دانید شاد بودن به چه معنی است و برای رسیدن به خوشبختی چه باید کرد؟
این سوالات برای کسانیکه به دنبال خوشبختی هستند خیلی مهم است.
اگر می‌خواهید شاد باشید باید درک کنید که می‌توانید شاد باشید و باید شاد باشید.
خیلی‌ها به ‌اشتباه باور دارند که لیاقت خوشبختی را ندارند و بدبختی خود را بعنوان سرنوشتشان پذیرفته‌اند.
اما حقیقت این است که خوشبختی، مثل هر چیز دیگری در زندگی، باید پرورانده شود ...


در زیر به چند نکته برای رسیدن به خوشبختی در زندگی اشاره می‌کنیم که امیدواریم در هر صورت شما دوست عزیز به هدف خود، که همانا خوشبختی است نائل شوید :


1. بدانید که چه چیزی شادتان می‌کند. هرکسی برای رسیدن به شادی و خوشبختی نیازهای خاصی دارد و چیزی که باعث شادی یک نفر می‌شود، ممکن است برای دیگری اینطور نباشد. باید با خودتان بیشتر آشنا شوید و نگران این نباشید که امیال و خواسته‌هایتان با هم‌نوعانتان متفاوت است یا خیر.




:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: خوشبختـی در زنـدگی , رسیدن به هدف , خوشبختی ,



خداحافـظی مهنـاز افـشار با دنیـای بازیـگری !
نوشته شده در پنج شنبه 20 مهر 1391
بازدید : 990
نویسنده : منو تو

خداحافـظی مهنـاز افـشار با دنیـای بازیـگری !


مهناز افشار: خداحافظی ام از دنیای بازیگری نزدیک است. به گزارش شبکه ایران، مهناز افشار در گفت‌وگویی با انتقاد از فریدون جیرانی اعلام کرده است که قرار بوده در برنامه نقد و تحلیل فیلم "قصه پریا" در برنامه هفت حضور پیدا کند اما پس از ممانعت حضور وی در تلویزیون تنها چند دقیقه قبل از شروع برنامه به وی اجازه حضور داده‌اند. افشار در این گفت‌وگو از رد کردن پیشنهاد بازی در فیلم "درباره الی"، خداحافظی از سینما، اقدام عجیبش در مراسم اختتامیه فیلم فجر و... توضیحات جالبی داده است که بخش‌های برگزیده آن را به نقل از مجله 24 می‌خوانید.

فقط گفتم ای وای. آقای کیمیایی!...
وقتی فیلم "رئیس" را دیدم فقط گفتم: "ای وای. آقای کیمیایی! کاش داستان استخوان‌بندی جدی و محکم‌تری داشت" ولی اسم آقای کیمیایی و سابقه و تجربه‌اش برای من مهم بود و واقعا خوشحالم فیلمی از ایشان در کارنامه‌ام دارم. با این همه غصه می‌خورم که چرا در فیلم دیگری از او بازی نکرده‌ام. چرا "رئیس" باید سهم من باشد.

من آدمی نیستم که بازیچه شوم
من سناریوی "قصه پریا" را خوانده‌ام و در آن هم بازی کرده‌ام. ولی متاسفانه آقای جیرانی توی برنامه "هفت" نشستند و گفتند قصه فیلم چیز دیگری بوده. این را می‌گویم چون آقای جیرانی کارگردان مورد علاقه‌ام است و خودش هم می‌داند و بارها هم به خودش گفته‌ام آقای جیرانی شما جزو کارگردان‌هایی هستید که جلوی دوربین شما راحتم. اما وقتی دعوت می‌شوم به برنامه هفت و بعد می‌گویند شما نمی‌توانید به تلویزیون بیایید من آدمی نیستم که بازیچه شوم.

 


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: بیوگرافی , مهنـاز افـشار , خداحافظی مهناز افشار ,



زنـدگی کودکان، روی بـوم دونـالد زولان
نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391
بازدید : 852
نویسنده : منو تو

زنـدگی کودکان، روی بـوم دونـالد زولان

دونالد زولان (Donald Zolan)، متولد 11 اوت 1937، یک هنرمند نسل پنجم است که طراحی را در سن 3 سالگی آموخت، در سن 5 سالگی خلاقیت خود را با آبرنگ نشان داد و اولین نقاشی رنگ و روغن خود را برای اولین بار در سن 8 سالگی کشید. دونالد که پیشرفت خود را مدیون حمایت و تشویق پدر و مادرش می داند فارغ التحصیل آکادمی هنرهای زیبا در شیکاگو آمریکاست.

او بسیاری از ایده های خود را از خاطرات دوران کودکی اش بر روی بوم نقاشی کرد و همین نقاشی های رنگ روغن با سوژه های کودکانه ی او بود که شهرت جهانی اش را موجب شد. او که دوران کودکی را شادترین و فوق العاده ترین زمان عمر توصیف می کرد در سال 2009 درگذشت. نقاشی های زیبای این را به علاقه مندان هنر نقاشی خصوصا کسانیکه به کودکان معصوم تعلق خاطر دارند، تقدیم می کنیم ...
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس کودکان , نقاشی های فوق العاده , ,
:: برچسب‌ها: زنـدگی کودکان , دونـالد زولان , نقاشی کودک , آبرنگ , بوم نقاشی ,



میـوه هایی برای تضمیـن سلامتـی شـما
نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391
بازدید : 563
نویسنده : منو تو

  میـوه هایی برای تضمیـن سلامتـی شـما


‌اگر قصد میوه خوردن دارید، بهتر است از بین میوه ها، پرفایده‌ترین آن‌ها را انتخاب کنید تا جسم و فکر بهتری داشته و پرانرژی‌تر شوید. میوه‌ها علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه و مغذی هستند، با پایین آوردن احتمال ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا، بیماری‌های قلبی، سکته و سرطان، به شما کمک می‌کنند احساس بهتر و عمر طولانی‌تری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم بهترین میوه‌ها از نظر محتوی آنتی‌اکسیدان را به شما دوستان فان کلوب منو تو معرفی کنیم.

 


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: آنتی‌اکسیدان , میوه ها , سیب , مرکبات , موز , توت فرنگی , گیلاس ,



جدی بگیرید
نوشته شده در چهار شنبه 12 مهر 1391
بازدید : 671
نویسنده : منو تو
جدی بگیرید
 
دکتر استفان مارک، بیمارهای سرطانی در مرحله آخر را با استفاده از روش های "نامتعارف" درمان کرده است و بسیاری از آنها بهبود یافتند
او به درمان طبیعی درمقابل با بیماریها معتقد است
مطلب طولانی است اما بسیار مفید است

همه ما فکر میکنیم که خوردن میوه یعنی خرید میوه،

پوست کندنش و فقط گذاشتنش توی دهان

به این سادگی که فکر میکنید نیست

 بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: میوه خوردن , زمان مناسب میوه , کیوی , پرتقال , سلامتی بدن ,



سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) مبارک باد
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 656
نویسنده : منو تو






طلوع زیباى شمس الشموس
از مشرق کرامت و رأفت
مبارک!


 

 

 

 

تولد آقا امام رضا علیه السلام

 

 

 

 

برعرشیان و فرشیان مبارک

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: ولادت امام رضا (ع) , یا ضامن آهو , حرم امام رضا(ع) , یا امام رضا ,



سوژه هایی جالب از تبلیـغات هـشدار دهنـده
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 580
نویسنده : منو تو

سوژه هایی جالب از تبلیـغات هـشدار دهنـده

آلودگی هوا و دریاها، از بین‌رفتن جنگل‌ها و … از جمله مشکلات زندگی امروز هستند؛ اما تلاش برای رفع آنان وجود دارد و این تلاش‌ها با آگاه‌سازی عمومی در سطح جهان باید گسترده‌تر شود. در این ایمیل 15 تبلیغ جالب می‌بینیم که به غیر از جلب توجه به خاطر طراحی زیبا و ایده خلاقانه آن، باعث می‌شود که اندکی به این مشکلات بیاندیشیم و شاید قدمی در راه کمک به حل این معضلات و داشتن جهانی بهتر برداریم. شاید ما بتوانیم با کارهایی کوچک، گامی در راه بهبود این مشکلات برداریم. به عنوان مثال برای حفاظت از منابع طبیعی سعی کنیم از آلوده‌کردن آب دریاها بپرهیزیم. خواهیم دید که همین حرکت‌های کوچک در آینده موجب می‌شود که دنیایی بهتر و سالم‌تر برای نسل‌های آینده داشته باشیم. با هم این تبلیغات جذاب را می‌بینیم.

 


قبل از آن که خیلی دیر شود به زمین اجازه نفس‌کشیدن بدهید




:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: تبلیغات , سوژه های جالب , هشدار , طرح تبلیغاتی ,



ساختـن یک رابـطه سـالم، از آغـاز تا پـایان
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1391
بازدید : 558
نویسنده : منو تو

ساختـن یک رابـطه سـالم، از آغـاز تا پـایان


با اینکه ماه‌های اول رابطه زناشویی بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، روابط موفق و بادوام نیاز به تلاش بسیار و سازش هر دو طرف دارد. ساختن روابط سالم نیاز به یک بنیاد محکم دارد تا در طولانی مدت دچار مشکل نشود.


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , ازدواج , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: شروع رابطه , زندگی , عشق , زندگی لذت بخش , خانواده ,



به شما یاد می دهیم چگوته راه موفقیت را طی کنید
نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 568
نویسنده : منو تو

 به شما یاد می دهیم چگوته راه موفقیت را طی کنید

كسی كه بخواهد یك درجه بیشتر از این چیزی كه هست باشد یك نابغه است. نبوغ یعنی هنر تحمل رنج‌های بی‌پایان ولی رنج‌هایی كه زندگی ما را می‌سازد نه رنج‌هایی كه زندگی ما را نابود می‌كند
 
 
در ادامه مباحثی كه در مقاله قبلی بررسی شد، مطالب تازه‌ای را مطرح می‌كنم. گاهی‌اوقات ممكن است برای شما اتفاقی در زندگی بیفتد كه زندگی شما را به‌طور منفی تحت‌تاثیر قرار دهد یا اینكه به هردلیلی ناموفق باشید. من اصلا نمی‌گویم كه در هیچ حالتی دیگران مقصر نیستند و همه خطاها از جانب خود شماست. اصلا برخی مواقع در اتفاقاتی كه برای شما می‌افتد، صددرصد دیگران مقصر هستند. برای مثال در خیابان به دلیل بی‌توجهی موتورسواری، با وی تصادف می‌كنید یا هنگامی كه از بانك بیرون می‌آیید، كیف پر از پولتان را سرقت می‌كنند. در این حالت‌ها اگر ما بر یافتن مقصر تمركز كنیم، هیچ دردی از ما دوا نخواهد كرد بلكه در این مواقع باید بر راه‌حل تمركز كنیم. همیشه به جای اینكه بر مشكل یا مسئله تمركز كنید بر راه‌حل تمركز كنید.




برای سفر به فضا مدادتان را همراه ببرید

هنگامی كه ناسا برنامه فرستادن فضانوردان به فضا را آغاز كرد با مشكل كوچكی روبه‌رو شد، آنها دریافتند كه خودكارهای موجود در فضای بدون جاذبه كار نمی‌كنند، جوهر خودكار به سمت پایین جریان نمی‌یابد و روی كاغذ نمی‌ریزد برای حل این مشكل آنها شركت مشاورین اندرسون را انتخاب كردند. تحقیقات بیش از یك دهه طول كشید، 12میلیون دلار صرف شد و درنهایت آنها خودكاری طراحی كردند كه در محیط بدون جاذبه می‌نوشت، زیرآب كار می‌كرد، روی هر سطحی حتی كریستال می‌نوشت و در دمای زیر صفر تا 300‌درجه سانتی‌گراد كار می‌كرد.

اما روس‌ها راه‌حل ساده‌تری داشتند. آنها از مداد استفاده كردند! این داستان مصداقی برای مقایسه دو روش در حل مسئله است. تمركز روی مشكل (نوشتن در فضا با خودكار) یا تمركز روی راه‌حل (نوشتن در فضا با مداد). بنابراین همیشه حواستان باشد كه به جای تمركز روی خود مسئله روی راه‌حل آن تمركز كنید.

:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: موفقیت , راه رسیدن به موفقیت , راز , تکنیک ,



بازدید : 591
نویسنده : منو تو

 یک تست برای آنکه بفهمید می توانید استیو جابز باشید یا خیر؟

هیچ راهی برای تقویت مستقیم خلاقیت وجود ندارد! تنها می‌توان از طریق فرایند‌های مربوط به نحوه تصمیم‌گیری و عبور از مراحل حل یک مسئله، میزان خلاقیت یک‌نفر را مشخص کرد. در این تست هم مشخص می‌شود که شما چگونه این مراحل گوناگون را در ذهنتان مدیریت می‌کنید؛ یعنی سوال‌های مختلفی در زمینه مرحله درک صورت مسئله،‌ مرحله ارائه پیشنهادها، مرحله تصمیم‌گیری، مرحله اجرا و... وجود دارد كه توانایی شما را در این زمینه محک می‌زند.
 


این آزمون 60 سؤال است که هر سؤال، 3گزینه یا پاسخ دارد. شما باید هر سؤال را به دقت بخوانید و گزینه مورد نظر خود را با یک علامت تیک مشخص کنید، هرقدر با خود صادق‌تر باشید، نتیجه تست‌تان دقیق‌تر خواهد بود.

یکی از مشهورترین تست‌های سنجش خلاقیت، آزمون سنجش تورنس است که 60 سؤال دارد. البته این آزمون، خطاهایی هم دارد ولی در حال حاضر یکی از معتبرترین تست‌هایی است که می‌توانید با آن به شناخت دقیق‌تری از خود برسید.


:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: خلاقیت , تست , نوآوری , استیو جابز ,



10چیز که مانع 10 چیز دیگر است!
نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 667
نویسنده : منو تو

 10چیز که مانع 10 چیز دیگر است!

گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم .در این گزارش شما را با 10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است آشنا می کنیم
 

گاهی اوقات مهم ترین مانع دستیابی ما به خواسته هایمان دقیقا جلوی چشمانمان است اما به آن بی توجهیم . شاید هم چون همیشه جلوی چشممان است نمی بینیمش. اگر از زاویه جدید نگاه کنیم به قول معروف یک شبه می توانیم ره صد ساله برویم.

در این گزارش شما را با 10 چیز که مانع 10 چیز دیگر است آشنا می کنیم:


 

1. غرور مانع یادگیری

غرور مانع اصلی یادگیری است. شما حتما این ضرب المثل ایرانی را شنیده اید " پرسیدن عیب نیست ندانستن عیب است" اما خودتان قضاوت کنید چند بار به خاطر حفظ غرورمان از سوال کردن طفره رفته ایم.

اغلب کسانی که در رشته های مختلف علمی به پیشرفت رسیده اند کسانی اند که از پرسیدن نمی ترسیدند.


:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: موفقیت , هدف , پیشرفت ,



9 عادت هوشمندانه از میلیونرهای واقعی
نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 637
نویسنده : منو تو

 9 عادت هوشمندانه از میلیونرهای واقعی

جنیفر دانفی 29 ساله که به همراه کنراد 34 ساله بنیانگذار شرکت vayu مدیا هستند می گوید : شما نمی توانید اجازه دهید ترس شمارا به پیش ببرد. برای موفق شدن شما به بسیاری از چیز ها خارج از محدوده ی مناسب خودتان که در یک ناحیه متداول دارید نیاز دارید.
 


1-هرروز ,روزتان را قبل از طلوع آفتاب آغاز کنید

 



 


نام میلیونر: پیتر شانکمن

نام شرکت: کارخانه گیک, مشاور روابط عمومی وبازاریابی  شرکتهایی همچون آمریکن اکسپرس, دیزنی, ناسا واسپیرینت

مکان: نیویورک

فروش: چندین میلیون دلار درسال2010

پیتر میگوید من هرروز ساعت 4:15 دقیقه صبح بیدار میشوم,این واقعا جالبه که شما می توانید هرچیزی بدست بیاورید وقتی صبح زود بیدار میشوید. این ساعات برای پیتر بسیار حساس است زیرا او دراین زمان به تماسهایش میرسد. ما همه افرادی را درشبکه خودمان داریم بزرگترین چیز در ارتباط باآنها سلام واحوال پرسی است اما فراتر از این یعنی وقتی که چیزی نیاز داریم این راه و زمان خوبی برای گسترش شبکه نیست.


:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: افراد موفق , عادت , میلیونر واقعی ,



در دانشگاه این چیزها را به شما نمی گویند
نوشته شده در چهار شنبه 5 مهر 1391
بازدید : 519
نویسنده : منو تو

 در دانشگاه این چیزها را به شما نمی گویند

دانشگاه همه چیز را راجع به کار و حرفه و بازار به ما نخواهد آموخت. در واقع بسیاری از دانشجویان درس ها را تنها به صورت نظری می آموزند و وقتی فارغ التحصیل می شوند از آمادگی لازم برای ورود به عرصه کار برخوردار نیستند.
 
 

وقتی کودک بودیم تصور می کردیم آینده روشن، قابل پیش بینی و قابل تعیین است. وقتی از کودکی سوال می کنیم که در آینده چه شغلی را انتخاب خواهد کرد، پاسخ او ساده و روشن خواهد بود: پلیس، خلبان، دکتر و غیره. اما به تدریج که کودکی بزرگتر می شود، با موقعیت ها، تصمیم گیری ها و انتخاب هایی روبرو می شود که قبلاهرگز با آنها سر و کاری نداشته است.
برخلاف تصور بسیاری از افراد، دانشگاه همه چیز را راجع به کار و حرفه و بازار به ما نخواهد آموخت. در واقع بسیاری از دانشجویان درس ها را تنها به صورت نظری می آموزند و وقتی فارغ التحصیل می شوند از آمادگی لازم برای ورود به عرصه کار برخوردار نیستند.
در اینجا به 10 واقعیت می کنیم که آنها را در دانشگاه نمی آموزیم، و تنها بر اثر تجربه و رویارویی با واقعیت کار به آنها پی می بریم:



 


:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , موفقیت , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه , آموزش , نا گفته های دانشگاه ,



بازدید : 495
نویسنده : منو تو
8 اشتباه‌خانم‌ها که زندگی مشترک را به خطرمی‌اندازد
 

درست است که ما بیشتر از مادران‌مان درس خوانده ایم  و زندگی اجتماعی پررنگ‌تری داشته‌ایم، اما بسیاری از ما، هنوز راه و رسم درست زندگی کردن را نمی‌دانیم. گاهی می‌خواهیم با کپی کردن از زندگی مادرانمان یا زنان دیگر، کار خود را راحت کنیم و گاهی هم فكر می‌کنیم با امضای عقدنامه، وارد یک مسابقه یا یک معادله بیش از حد پیچیده می‌شویم، اما زندگی نه میدان جنگ است و نه بازار رقابت. بخواهیم یا نخواهیم باید بپذیریم که دوره و زمانه عوض شده و بیشتر قانون‌های نانوشته زناشویی هم تغییر کرده است، اگر نمی‌خواهید از موج این تغییرات جا بمانید و به دنبال یک زندگی آرام و موفق هستید، در ادامه این مطلب با ما باشید.


 تفاوت زیباست


اشتباه اول: باید مثل من شود


یکی از اشتباه‌هایی که بسیاری از دختران قبل از ازدواج مرتکب می‌شوند، اصرار به هم شکل شدن است. آنها فکر می‌کنند قبل از شروع زندگی باید گربه را دم حجله كشت و برای این کار تلاش می‌کنند همسر آینده‌شان را با دعوا، قهر، خواهش و هر راه دیگری که می‌دانند عوض کرده و شبیه خود کنند. آنها فکر می‌کنند هم‌شکل بودن و هم‌رنگ بودن، تضمینی برای ازدواج موفق است، اما اشتباه می‌کنند. اگر شما هم چنین فکری را در سر دارید، نباید فراموش کنید که شما و همسرتان، از 2خانواده و 2فرهنگ متفاوت هستید و هرگز نمی‌توانید دنیا را از یک دریچه ببینید. شما تجربه‌ها و باور‌های متفاوتی دارید و تا زمانی که در تعارض با هم قرار نگیرید و از این باور‌ها چماقی برای کوبیدن هم نسازید، تهدیدی متوجه‌ شما نخواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: زندگی مشترک , اشتباه , هیجان , عشق ,



بازدید : 580
نویسنده : منو تو

 مهندس جهانگیری: در این کشور طلا ریختند، کسی جمع نمی کند

مهندس علی‌اصغر جهانگیری به شما می‌گوید چطور می‌شود پولدار شدن را از یک رویای دوردست به‌هدفی نزدیک تبدیل کرد
 



 علی‌اصغر جهانگیری کارآفرین برتر کشور و یک ایده‌پرداز و تولیدکننده باذوق است که تا به حال صدها کارخانه در سراسر ایران تاسیس كرده است و خیلی صفات اینچنینی دیگر دارد اما این تعریف درستی از مردی نیست که از نزدیک او را شناختم. او یک انسان خاص است و شاید از نظر خیلی‌ها پیر به نظر برسد اما از خیلی از جوانان پرامیدتر و قبراق‌تر است. مهندس جهانگیری را می‌توان در بین این سطور بیشتر شناخت که اگر فقط 10درصد از توان او استفاده شود بیکاری در ایران بی‌معنی می‌شود.

 

راه ‌موفقیت


علی‌اصغر جهانگیری هستم. در یكی از روستاهای محروم مازندران به نام كندلوس به‌دنیا آمدم. پس از فارغ‌التحصیلی از رشته شیمی به كارهای مختلف مشغول شدم تا اینكه یك آگهی در روزنامه دیدم كه سازمان ملل یك بورسیه به 26 كشور درحال توسعه داده بود. من با اینكه متاهل بودم و مشغول كار، قبول شدم و به اتریش رفتم. در رشته پلیمر پلاستیك فارغ‌التحصیل و همان‌جا در اروپا استخدام شدم و صنایع پلاستیك 15 كشور اروپایی را تحت نظر گرفتم اما پس از مدتی دلم طاقت نیاورد و به ایران بازگشتم.


:: موضوعات مرتبط: مجله موفقیت , کارآفرینی , ,
:: برچسب‌ها: علی‌اصغر جهانگیری , کارآفرین برتر , کارآفرین نمونه ,



ویـژگی های یـک ازدواج سـالم و موفـق
نوشته شده در سه شنبه 4 مهر 1391
بازدید : 493
نویسنده : منو تو

ویـژگی های یـک ازدواج سـالم و موفـق

جامعه‌شناسان و روانشناسان مختلفی در بررسی ازدواج‌های سالم، ویژگی‌ها و مهارت‌هایی را برای کسانیکه می‌توانند روابطی موفق و رضایت‌‌بخش داشته باشند، مشخص کردند. این افراد اینگونه اند:

1. فلسفه‌ای سالم از زندگی با ایدآل‌های مشخص دارند.

2.
دوستی، احترام و عشق بین آنها هر روز بیشتر میشود.

3. علایق و فعالیت‌های مشترک زیادی دارند.

4. از همراهی یکدیگر لذت می برند.

5. اعتمادپذیر هستند و میتوانند اعتماد کنند، صادق و در عین حال موقعیت‌شناس هستند.


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , ازدواج , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: ویـژگی ازدواج سـالم , ازدواج موفق , زندگی سالم , ازدواج با عشق ,



بازدید : 626
نویسنده : منو تو

ژورنـال متنوع لباس پائیـزه برای خانم های شیک پوش








:: موضوعات مرتبط: زنان , مد لباس , ,
:: برچسب‌ها: ژورنـال , لباس پائیـزه , خانم های شیک پوش , مد لباس ,



بازدید : 577
نویسنده : منو تو

جلــوه هایی از طبیــعت وصـف نـاپـذیـر پائیــز








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس طبیعت , ,
:: برچسب‌ها: جلــوه , طبیــعت , پائیــز , عکس پاییز , جنگل در پاییز ,