پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
حلـول سال نـو پیـشاپیش بر همگی مبـارک
نوشته شده در چهار شنبه 30 اسفند 1391
بازدید : 2492
نویسنده : منو تو

 درود و سلامی به سرسبزی بهار و رایحه گلهای بهاری،

تقدیم به شما دوستان و همراهان فان کلوپ منو تو

 

شما عزیزانی كه آخرین لحظات سال 91 رو با تمام افت و خیزها و اتفاقات خوب و بدش دارید پشت سر می گذارید و الان که کمتر از 24 ساعت به سال تحویل نوروز 92 باقیست امیدوارانه به استقبال بهاری دل انگیز، در انتظار تولد دوباره ی طبیعت و سالی سرشار از عشق و زندگی نشسته اید.


سالی که به انتهای اون نزدیكیم رویدادهای زیادی را در خود داشت و گرچه اتفاقات بدش کم نبود ولی باید اونهارو به فال نیک گرفت. در این سال، دوست داشتن و عشق ورزیدن را چه زیبا تجربه کردیم، داشته ها و نداشته ها، غم ها و شادیهایمان را از دور دست های دنیایی مجازی به اشتراک گذاشتیم. پای حرف های همدیگه نشستیم، به درد دل های همدیگه گوش دادیم، با یكدیگر خندیدیم، اندوهمان را با هم قسمت کردیم و به پاس ودیعه ی با هم بودن ضمن پشت سر گذاشتن یکسال و نیم 
 فعالیت فان کلوپ منو تو  با زمان پیش رفتیم و با امید به تعالی و بهروزی، استمرار را پذیرفتیم.

ما در فان کلوپ منو تو همواره تلاش كردیم تا با ارسال مطالب متنوع شما دوستان را با لذتی پایدار و دانایی درخور مسرور سازیم. هرچند ممکن است برخی از مطالب مورد پسند صددرصدی شما نبوده و در هرصورت بجا یا نابجا و احیانا" تکراری بوده که امیدوارم از این بابت رنجیده خاطر نباشید، به بزرگواری خودتان ببخشید و حلال کنید و چنانچه قابل بودم با ارسال ایمیل، اینجانب را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود بهره مند سازید. امیدوارم در سال جدید بتوانیم با ایده های جدید در راستای اهداف متعالی قدمی برداریم و از لحظات ارزشمند دوستی ها به خوبی بهره ببریم و مطمئنا سعی خواهیم نمود با موضوعات جذاب تر و با ابتكار بیشتری عمل نماییم تا همچنان موجبات رضایت خاطر شما عزیزان گرانقدر فراهم شود.

اما چه زود گذشت، مثل یك چشم برهم زدن؛ انگار همین دیروز بود كه خود را برای نوروز 91 آماده می‌كردیم ... و حالا باز هم رسیدیم به انتها، انتهای فصلی دیگر از زندگی و انتهای سالی كه سرانجام به نوروز گره خواهد خورد و به پیشواز رسیدن عید و بهاران و سال نو، بر سر سفره های سرشار از معنویت هفت سین شاهد تحولی شگرف، تلنگری نویدبخش و با طراوت خواهیم بود.




زمان دقیق تحویل سال نو 1392
ساعت ۱۴ و ۳۱ دقیقه و ۵۶ ثانیه روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ هجری شمسی
مطابق با ۸ جمادی الاول ۱۴۳۴ هجری قمری و ۲۰ مارس ۲۰۱۳ میلادی


امید که لحظه‌های آخر سال را دریابیم، كمی به خودمان بیاییم و ببینیم كه در این یك سال چه كرده‌ایم، چه چیزی را به دست آورده‌ایم و چه چیز‌هایی را از دست داده‌ایم. آنهایی را كه از دستشان داده‌ایم هیچگاه به دست نمی‌آوریم و فقط می‌توانیم افسوس از دست دادنشان را بخوریم، ولی برای كارهایی كه انجام ندادیم و باید انجام می‌دادیم، هنوز فرصتی باقیست تا كمی تامل كنیم. این روزها كه نوید‌بخش روزهای بهاری است به ما هشدار می‌دهد تا از فرصت‌ها به بهترین وجه استفاده كنیم و مهمتر از همه بخواهیم، به طریقی شایسته عمل کرده و همیشه دعایمان این باشد که در وانفسای قحطی محبت، هیچ چشمی گریان نشود.

و اینک در آستانه طلوع اولین روز بهار، در جشن رویش و سرسبزی و در تجسم عظیم ترین دگرگونی طبیعت، بار دیگر تمام امیدهایمان را گره خواهیم زد به دعای تحویــل سال و با ایمان به اینكه وجود ما لبریز شود از وجود خداوند، اندیشه هایمان نیز از این تاثیرپذیری متحــول خواهد شد ...


یا مقلب القلوب والابصار

ای خدای دگرگون کننده دل‏ها و دیده ها

یا مدبر اللیل والنهار

ای تدبیر کننده روز و شب

یا محول الحول والاحوال

ای دگرگون کننده حالی به حال دیگر

حول حالنا الی احسن الحال

حال ما را به بهترین حال دگرگون کن


بهار با آمدنش طعم زندگی را به ما می چشاند و نوروز كه می‌شود همه چیز تازه می‌شود. طبیعت در قاب چشم ما لباس نو می‌پوشد و شكل تازه‌ای می‌گیرد. با آمدن بهار همه خوشحالند و حس و حال ما هم انگار با آمدن عید تازه می‌شود. پول نو، بوی سبزه، ماهی قرمز، تنگ بلور، هفت‌سین، حاجی فیروز و... همه چیز برای یك اتفاق تازه و خجسته مهیاست. بهار، مراسم جشن طبیعت است كه سرمست از پایان روزهای مرگ مصلحتی، زندگی دوباره را جشن می گیرد. بهار كه بیاید برف ها آب می شود، خاك یخ زده جان می گیرد و نفس می كشد، دانه های نهفته در خاك، سنگ ها را هل می دهد و آنها را از روی سر و بدنش كنار می زند، گیاهان خشك شده پوست می اندازند و سمفونی زندگی، دوباره نواخته می شود، اما هیچ كدام از این حال ها به ما آدم ها دست نمی دهد ولی شاید آن جنب و جوش روزهای آخر اسفند و اوایل فروردین و آن ولع خرید كردن را بشود به حساب حالی به حالی شدن آدم ها در آستانه بهار گذاشت.

ما نه مثل برف آب می شویم و از شیب تند كوه پایین می ریزیم و نه مثل خاك، پوسته یخ زده تنیده به دورمان را می شكافیم و نفسی تازه می كنیم بلكه به جایش چیزهای تازه می خریم و خانه ها و ظاهرمان را نو می كنیم. شاید این هم نوعی همنوا شدن با سمفونی طبیعت باشد، یك نوع همدلی با بهار ولی به سبك آدمیزادی اش! همین هاست كه بهار را بی نظیر می كند، همین است كه با اینكه بهار میلیاردها سال عمر دارد باز هم هرسال برای آمدنش ذوق می كنیم و مثل نوزادی تازه رسیده به رویش لبخند می زنیم. بهار شاهكار خداست، شیرین كاری طبیعت، دستی كه از آسمان به سوی ما دراز می شود و حیف است كه این دست از صمیم قلب در پنجه های ما فشرده نشود.


حلـول سال نـو پیـشاپیش بر همگی مبـارک
و هر روزتـان شادمـانه چـون نـوروز 


به میمنت فرا رسیدن این روز بزرگ به نوبه خود صمیمانه ترین تبریكات را حضور یكایك شما بزرگواران در فان کلوپ منو تو معروض می دارم و از درگاه خداوند متعال برای تک تک شما، خانواده محترم و همه عزیزانتان آرزوی سلامتی، شادکامی و سعادت دارم. آرزو میکنم که آغاز سال 92 برای شما سالی سرشار از موفقیت، كامیابی و بهروزی باشد. سالی سراسر عشق و دوستی، سالی پر از لحظه های خوش، اتفاقات خوشایند و آینده ساز و انشاالله كه روزهای تعطیلی را كه در پیش خواهید داشت برای شما ایام خوش و لذت بخشی باشد و بتوانید كمال استفاده را از آن ببرید.


تا بهار دیگر فقط یک سلام به خورشید باقیست …



با آرزوی بهترین شادباش ها برای یکایک شما عزیزان

و تا شنبه 17 فروردین 92

که مجددا در خدمت شما دوستان گرامی

فان کلوپ منو تو خواهیم بود

در پناه حق 
 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: عید , لحظه سال تحویل , نوروز92 , فان کلوب منو تو ,



به استـقبال نـوروز و بـهار‎ ...
نوشته شده در دو شنبه 28 اسفند 1391
بازدید : 2154
نویسنده : منو تو


 به استـقبال نـوروز و بـهار‎ ...

 

نوروز باستانی نوید دهنده بهار زندگانی یادآور شکوه ایران

و یگانه یادگار جمشید را به شما دوستان فان کلوب منو تبریک میگویم . . .

 و امید که سال جدید برایمان کرداری نیک گفتاری نیک پنداری نیک به ارمغان آورد .

 

شعری از زنده یاد فریدون مشیری

باز کن پنجره ها را، که نسیم

روز میلاد اقاقی ها را

جشن می گیرد،



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: به استـقبال نـوروز و بـهار , عید , نوروز92 , اس ام اس عید92 , بهار92 ,



بـوی عیـدی بـوی تـوپ؛ بـوی کاغـذ رنـگی ...
نوشته شده در دو شنبه 28 اسفند 1391
بازدید : 2108
نویسنده : منو تو

 بـوی عیـدی بـوی تـوپ؛ بـوی کاغـذ رنـگی ...

جشن نوروز پای سفره هفت سین ستاره های محبوب

"امروز ۲ نفر از من آدرس و شماره تلفن تو رو گرفتن که سال نو بیان پیشت… من هم دادم. عید می یان سراغت؛ یکیشون خوشبختی بود، اون یکی هم موفقیت..."

در دنیا دنیا آرزوهای خوبی که این روزها از زبان آدم ها به یکدیگر هدیه می شود، این هم مختصر و مفیدترین آرزوی ماست برای همه آنهایی که امسال هم کنارشان نفس کشیدیم، خندیدیم، اشک ریختیم و روزگار گذراندیم. در روزهایی که چند نفس دیگر تا پایانش بیشتر نمانده، تصمیم گرفتیم سراغ ستاره های محبوب ایران برویم و آنها نوروز باستانی ایران را از زبان خودشان به ایرانی ها تبریک بگویند. در این صفحات امیرعلی دانایی، نیکی کریمی، بهرام رادان، سیدعلی ضیاء، سیامک انصاری و خیلی های دیگر به ما گفتند که امسال نوروز را چگونه جشن خواهند گرفت، برنامه هایشان چیست، محبوب ترین سینِ هفت سین خانه هایشان کدام است و از تلخ ترین و زیباترین خاطره های نوروزی شان برایمان حرف زدند... نکته جالب اینکه "سکه" صدرنشین محبوب ترین سین هفت سین خانه هایشان بود... پس معلوم شد این فقط خوانندگان دنیای اقتصاد نیستند که درگیر مسائل اقتصادی اند، چون ستاره ها هم انگار زیاد با این دنیا غریبه نبودند!


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: بـوی عیـدی بـوی تـوپ , بـوی کاغـذ رنـگی , جشن نوروز , سفره هفت سین , ستاره های محبوب ,



مجـلـه پـزشکی
نوشته شده در پنج شنبه 24 اسفند 1391
بازدید : 2399
نویسنده : منو تو



بازدید : 3940
نویسنده : منو تو

  تصاویری جدید از آلبوم

هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون



:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس فیلم و سریال , ,
:: برچسب‌ها: عکس بازیگران , بازیگران ایرانی , هنرمندان سینما ,



امروز، امروز است ...
نوشته شده در یک شنبه 18 اسفند 1391
بازدید : 1936
نویسنده : منو تو

  امروز، امروز است ...




امروز صبح اگر از خواب بیدار شدی و دیدی ستاره ها در آسمان نمی تابند
ناراحت نشو
حتما دارن با تو قایم باشک بازی میکنن
پس با آنها بازی کن


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: زندگی لذت بخش , آنتونی رابینز , آرزو , جادوی ذهن ,



گلچیـنی از تصاویـر متـحرک جـالب و دیـدنی
نوشته شده در یک شنبه 17 اسفند 1391
بازدید : 2522
نویسنده : منو تو

  گلچیـنی از تصاویـر متـحرک جـالب و دیـدنی

بدلیل حجیم بودن تصاویر، لطفا به ادامه مطلب بروید و تا  باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید


:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: تصاویر متحرک , فلش دیدنی , عکس متحرک ,



دلـت را بتـکان ...
نوشته شده در یک شنبه 16 اسفند 1391
بازدید : 2137
نویسنده : منو تو

  دلـت را بتـکان ... 

  

غصه هایت که ریخت، تو هم همه را فراموش کن

دلت را بتکان

اشتباهایت وقتی افتاد روی زمین


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: خانه تکانی , دل , عاشق , عشق ,



تصاویـری از طراحی داخـلی شرکـت اسکایـپ (skype)
نوشته شده در یک شنبه 15 اسفند 1391
بازدید : 2404
نویسنده : منو تو

 تصاویـری از طراحی داخـلی شرکـت اسکایـپ (skype)

همراه نرم افزار کاربردی اسکایپ Skype v6.2.59.106

 

اسکایپ یک شبکه ارتباطات تلفنی کاربر به کاربر (Peer to Peer) است که توسط نیکلاس زنشتروم سوئدی و جانوس فریس دانمارکی ایجاد شد. این دو قبلاً در ساخت یک شبکهٔ اشتراک پرونده به نام کازا (Kazaa) همکاری داشتند. برنامه اسکایپ تا انتهای سال ۲۰۰۹ میلادی بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر داشته‌ است. شرکت پشتیبانی کنندهٔ این شبکه به نام Skype Group در سال ۲۰۰۵ توسط شرکت ای-بی (ebay) خریداری شد و در سال ۲۰۱۱ مایکروسافت اسکایپ را به قیمت ۸.۵ میلیارد دلار خرید. مقر اصلی این شرکت در لوکزامبورگ قرار دارد و شعبه‌ هایی نیز در لندن، پاریس، تالین و پراگ دارد.

یکی از دفاتر بزرگترین شرکت تلفن اینترنتی در ستاد شمالی آمریکا در منطقه خلیج در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد. همچنین دفتر جدید این شرکت در استکهلم، سوئد واقع شده که از طراحی شیک و رنگارنگی بهره مند است. فضای این آفیس برای حدود 100 کارمند پیش بینی شده که علاوه بر ملزومات کاری، محیطی شاد و کاربر پسند را در اختیار قرار داده است.

اسکایپ (Skype)‏ یک نرم‌افزار کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد به وسیله صدا روی پروتکل اینترنت با دیگران تماس تلفنی برقرار کنند. تماس تلفنی و ویدیویی بین کاربران اسکایپ کاملاً رایگان است ولی برای تماس با تلفن ثابت و تلفن موبایل نیاز به خرید اعتبار می‌باشد. همچنین این برنامه امکانات مختلف دیگری مانند پیام‌رسان فوری، انتقال فایل، ویدیو کنفرانس و پست صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 







 

 


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار اسکایپ Skype v6 , 2 , 59 , 106 , اسکایپ ,



تصاویـری که لبخنـد را بر لـب می نـشاند
نوشته شده در یک شنبه 14 اسفند 1391
بازدید : 2439
نویسنده : منو تو

  تصاویـری که لبخنـد را بر لـب می نـشاند 














:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: عکس خنده دار , لبخند , طنز , ,



قانـون‌های طلایـی برای پـول خـرج كـردن
نوشته شده در یک شنبه 13 اسفند 1391
بازدید : 2352
نویسنده : منو تو

  قانـون‌های طلایـی برای پـول خـرج كـردن



فرقی نمی‌کند که در یک فروشگاه لوازم خانگی، پوشاک، موبایل یا سوپرمارکت باشید. در همه حال قواعد خدشه ناپذیری وجود دارد که به شما اجازه نمی‌دهد موجودی حساب‌های‌تان را بی‌محابا به آتش بکشید. حتی اگر روی کوهی از پول نشسته باشید، باز هم اجازه ندارید بی‌محابا همه‌شان را آتش بزنید. چون در همه حال قواعد خدشه ناپذیری وجود دارد که اگر به آنها عمل کنیم، اطمینان خواهیم داشت که در مسیر درست قرار داریم.

فروشنده‌ها باید به شما احترام بگذارند و از این راه برای خود جایگاه و مقام بالاتری بخرند. هیچ کسب و کاري با سهل‌انگاری دوام نخواهد آورد. اگر بعضی مواقع دچار لغزش می‌شوند این وظیفه ماست که شیوه درست را به خاطرشان بیاوریم.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , مطالب جالب , ,
:: برچسب‌ها: خرید , قانون خرید , پول , خرج کردن ,



هنر بسته بندی خلاقانه!
نوشته شده در سه شنبه 8 اسفند 1391
بازدید : 5344
نویسنده : منو تو

هنر بسته بندی خلاقانه!

بسته بندی، علم، هنر و فناوری قرار دادن یا محافظت از محصولات مختلف برای توزیع، ذخیره، فروش و یا استفاده محسوب می شود. اگرچه، ما هر روزه از کالاهایی که بسته بندی‌هایشان از طراحی‌های مختلف و یا مشابه برخوردار هستند، استفاده می کنیم، اما کمتر به تلاشی که برای خلق آنها صرف شده، توجه می کنیم. حتی شکل نهایی ساده‌ترین نوع بسته بندی نیز ممکن است ساعت‌ها و یا روزها زمان برده باشد.

این در شرایطی است که بسیاری از مردم جهان درباره محصولات مختلف بر اساس بسته بندی‌های آنها قضاوت می کنند. در حقیقت، بسته بندی می تواند پر هزینه‌تر از محصول اصلی تمام شود. بر همین اساس، محصولی با کیفیت متوسط اما دارای بسته بندی فوق العاده می تواند سهم بیشتری از بازار را نسبت به محصولی با کیفیت فوق العاده اما دارای بسته بندی متوسط به خود اختصاص دهد.

 

 

 

 
 
 
 

:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: هنر , بسته بندی , خلاقیت ,



ده قانـون کلـی بـرای زنـدگی
نوشته شده در دو شنبه 7 اسفند 1391
بازدید : 2273
نویسنده : منو تو


ده قانـون کلـی بـرای زنـدگی


قانون یکم

به شما جسمی داده شده. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید، باید بدانید که در طول زندگی در دنیای خاکی با شماست.


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: قانون زندگی , قوانین زندگی , آرامش ,



پـوشش سبـز زمـردی، رنـگ مـد سـال 2013
نوشته شده در دو شنبه 7 اسفند 1391
بازدید : 2672
نویسنده : منو تو

 پـوشش سبـز زمـردی، رنـگ مـد سـال 2013


خوشتان بیاید یا نه، پوشش آدمهای شهر، یکسال آبی کاربنی می شود، سال بعد شکلاتی، پارسال نارنجی نارنگی و حالا هم که همه "سبز زمرّدی" می دوزند.



هرساله موسسه مُد Pantone (پنتون) از میان طراحان و برندهای معتبر لباس جهان برای انتخاب رنگی که قرار است طی سال آینده همه گیر شود نظرسنجی میکند. امسال بزرگان مُد جهان روی رنگ "سبز زمرّدی" با کد ۵۶۴۱-۱۷ توافق کردند و این یعنی در سال ۲۰۱۳ کسی نارنجی نارنگی نخواهد دوخت.


:: موضوعات مرتبط: زنان , مد لباس , ,
:: برچسب‌ها: سبز زمردی , رنگ مد سال , مد 2013 ,



مهمتـرین موانـع آرامـش همسـران
نوشته شده در دو شنبه 7 اسفند 1391
بازدید : 2436
نویسنده : منو تو

مهمتـرین موانـع آرامـش همسـران


برای داشتن سعادت و آرامش مطلوب در زندگی زناشویی، ارتباط سالم و سازنده میان زن و مرد، نیاز اصلی است و حرف اول را می‌زند. اما در بعضی موارد از ارتباطات زناشویی موانعی بر سر راه قرار می گیرد که البته رفع آنها تنها به خود همسران بستگی دارد و کاملاً دو طرفه است. در این مطلب به بیان و بررسی برخی از آنها می پردازیم :


:: موضوعات مرتبط: خانه و خانواده , زندگی لذت بخش , ,
:: برچسب‌ها: موانع , آرامش , همسر , زندگی , مشکلات ,



بهترین زمـان برای مصـرف میـوه
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 2259
نویسنده : منو تو

بهترین زمـان برای مصـرف میـوه

مختـصری از مقـالات دکتـر استـفان مـارک


آنچه مسلم است، عادت های غذایی در سلامتی ما و تداوم این سلامتی بسیار موثر هستند و این خود ما هستیم كه تا حد زیادی با لحاظ كردن عادت های غذایی مناسب و صحیح، می توانیم از ابتلا به بسیاری از بیماری ها در بدن خود پیشگیری كنیم. دکتر استفان مارک، شخصی است که بیمارهای سرطانی را در مرحله آخر و با استفاده از روش های "نامتعارف" درمان کرده است و بسیاری از بیماران بهبود یافته اند. او به درمان طبیعی در مقابله با بیماریها معتقد است...


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , توصیه های پزشکی , ,
:: برچسب‌ها: میوه , سرطان , حملات قلبی ,



ایده های اپـل در سـال 2013
نوشته شده در یک شنبه 6 اسفند 1391
بازدید : 2234
نویسنده : منو تو

 ایده های اپـل در سـال 2013


همیشه محصولات جدید اپل برای هر علاقمند به فناوری جذابیت داشته و پیش از عرضه هریک شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد ویژگی‌ها و امکانات آن در اینترنت منتشر می‌شود. در این مطلب قصد داریم به تمامی محصولات آینده اپل در سال ۲۰۱۳ که انتظارشان را می کشیم نگاهی داشته باشیم.


iPhone 6/5s - آیفون 6/5s


شکی نیست که در سال ۲۰۱۳ نیز اپل نسخه جدیدی از آیفون خودش را برای رقابت با پرچم‌داران جدید اندرویدی مانند گلکسی اس ۴، اچ‌تی‌سی وان و احتمالاً نکسوس ۴ بعدی آماده خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که آیفون بعدی دارای تحول زیادی نسبت به نسل قبلی مانند آیفون ۴ و ۵ خواهد بود و یا با حفظ ظاهر امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقریباً آپدیت شده‌ای خواهد داشت و iPhone 5S نام خواهد گرفت. این آیفون جدید که احتمالاً در پاییز آینده معرفی شود احتمالاً از پردازنده فعلی موجود در آیپد جدید یعنی A6X استفاده خواهد کرد که پردازنده گرافیکی قدرتمند چهارهسته‌ای PowerVR SGX554MP4 در آن به احتمال زیاد با پرچم‌داران آینده اندروید نیز به خوبی قابل مقایسه خواهد بود. هرچند امکان عرضه این آیفون با پردازنده A7 نیز وجود دارد؛ از دیگر مشخصات احتمالی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، iOS 7 و رم دو گیگابایتی امید داشت.


:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری , دنیای علم و تکنولوژی , ,
:: برچسب‌ها: اپل , ایده , آیفون , آیپد , مک بوک , تلویزیون HDTV ,



مراقـب باشیـد شـکلاتـی نشویـد !
نوشته شده در شنبه 5 اسفند 1391
بازدید : 2249
نویسنده : منو تو

مراقـب باشیـد شـکلاتـی نشویـد !

ولنتاین برای خیلی از فرهنگ ها قابل توجه است حتی در شهر "لفیف" اوکراین که روزی را با طعم شکلات تعطیل کردند. این برنامه شیرین و شکلاتی در اقدامی چهار روزه در کاخ هنر این کشور برگزار شده بود.








:: موضوعات مرتبط: کالکشن عکس , عکس جالب , ,
:: برچسب‌ها: ولنتاین , شکلات , اوکراین ,



بازدید : 2237
نویسنده : منو تو


افتـخاری دیـگر برای ایـران و ایـرانیان

ایـران قهرمـان جام جهانـی کشتـی آزاد 2013 شـد


تیم ملی کشتی آزاد ایران جمعه شب گذشته در سالن12هزار نفری مملو از تماشاگر مجموعه آزادی با پیروزی شش بر یک مقابل تیم روسیه قهرمان چهل و یکمین دوره پیکارهای جام جهانی کشتی آزاد در سال 2013 شد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال جام جهانی کشتی آزاد با شش بر یک تیم روسیه را شکست داد و برای دومین سال پیاپی قهرمان جام جهانی شد. در مسابقه رده بندی، تیم آمریکا با پیروزی بر بلاروس به مقام سوم این رقابت ها دست پیدا کرد.

در فینال این مسابقات که در ورزشگاه آزادی برگزار می شد، حسن رحیمی (۵۵ کیلوگرم)، مسعود اسماعیل پور (۶۰ کیلوگرم)، صادق گودرزی (۷۴ کیلوگرم)، احسان لشگری (۸۴ کیلوگرم)، حامد تاتاری (۹۶ کیلوگرم) و کمیل قاسمی (۱۲۰ کیلوگرم) بر حریفان خود پیروز شدند و فقط مهدی تقوی (۶۶ کیلوگرم) مغلوب حریف روس خود شد.

ایران در دو روز گذشته (پنجشنبه ۳ اسفند) با پیروزی مقابل تیم های ژاپن، گرجستان، بلغارستان و آمریکا در مرحله گروهی به فینال این مسابقات راه یافته بود. ایران سال گذشته در این مسابقات که در باکو برگزار شد در فینال میزبان را شکست داد و قهرمان شد.

در تاریخ این مسابقات که از سال ۱۹۷۳ برگزار می شود ایران و روسیه (دو بار در قالب تیم شوروی) هفت بار مقابل هم در فینال قرار گرفتند که امسال برای اولین بار ایران توانست در فینال روسیه ر ا شکست دهد و به چهارمین قهرمانی خود در این مسابقات دست یابد.

سه روز پیش تیم ایران در فینال جام جهانی کشتی فرنگی ۵ بر ۲ مغلوب روسیه شد و فرصت چهارمین قهرمانی پیاپی در این رقابت ها را از دست داد. بسیاری از کارشناسان علت باخت ایران کشتی فرنگی در این مسابقات را با توجه به امتیاز میزبانی ایران، نبودن محمد بنا در کنار تیم ایران بر شمردند. محمد بنا که موفق شد در لندن ایران را برای نخستین بار به سه مدال طلا در کشتی فرنگی برساند، پس از پایان بازی های المپیک از سرمربی گری تیم ایران کناره گیری کرد.

 








:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار روز , ,
:: برچسب‌ها: جام جهانی کشتی2013 , قهرمان کشتی جام جهانی , ایران , کشتی آزاد ,