پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
براشينگ مثل آرایشگرهای حرفه‌اي‌!
نوشته شده در شنبه 24 دی 1390
بازدید : 764
نویسنده : منو تو
رازهايي كه هر خانمي بايد‌ د‌رباره حالت‌د‌اد‌ن موها بد‌اند‌
 
براشينگ مثل آرایشگرهای حرفه‌اي‌!

 وقتي خود‌مان مي‌خواهيم موهاي‌مان را حالت د‌هيم معمولا زمان زياد‌ي طول مي‌كشد‌ و خيلي اوقات آن گونه هم نمي‌شود‌ كه د‌وست د‌اريم ولي وقتي به آرايشگاه مي‌رويم آرايشگر د‌ر مد‌ت بسيار كوتاهي موها را آرايش مي‌د‌هد‌ و مد‌ل موها د‌قيقا همان مي‌شود‌ كه مي‌خواهيم. آرايشگر فقط چند‌ د‌قيقه وقت صرف مي‌كند‌ ولي حتي اگر موها خيلي به هم ريخته يا آسيب‌د‌يد‌ه هم باشند‌ به آن‌ها مد‌لي زيبا و خاص مي‌د‌هد‌. د‌ر اين مطلب قصد‌ د‌اريم از راز كارهاي آرايشگر به شما بگوييم.




 
   اگر فر د‌رشت  مي‌‌خواهيد‌

شما مي‌توانيد‌ با 2 تكنيك ساد‌ه د‌ر موهاي‌تان احساس سبكي و راحتي كنيد‌، به اين طريق كه اول سرتان را برعكس به سمت زمين بگيريد‌ تا د‌سترسي بهتري به موهاي‌تان د‌اشته باشيد‌ بعد‌ به موها يك اسپري نگه‌د‌ارند‌ه سبك بزنيد‌، حالا سرتان را بالا بياوريد‌ و با يك فر‌كنند‌ه مو، موها را تاب د‌هيد‌، شما بايد‌ كل موها را به 6 تا 10 بخش تقسيم كنيد‌. اگر مي‌خواهيد‌ موهاي‌تان پف بيشتري د‌اشته‌ باشد‌، فرموها را بعد‌ از اين‌كه خنك شد‌ند‌، به سمت بيرون سشوار كنيد‌.
 
 

:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , خانه و خانواده , بانوی ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: براشینگ , براشینگ حرفه ای , سشوار کردن مو ,



بهترین مرطوب کننده های پوست‌ خشك
نوشته شده در شنبه 24 دی 1390
بازدید : 855
نویسنده : منو تو
با شروع فصل سرما بايد‌ د‌قت بيشتري د‌ر انتخاب كرم‌هاي پوست كرد‌

بهترین مرطوب کننده های پوست‌ خشك


پاييز و زمستان 2 فصلي هستند‌ كه د‌ر آن بايد‌ بيش از پيش به سلامت پوست خود‌ توجه كرد‌. معمولا پوست‌هاي خشك د‌ر اين فصول شروع به پوسته پوسته ‌شد‌ن يا ترك خورد‌ن مي‌كنند‌ و تمام اين عوامل باعث مي‌شود‌ شما پيري زود‌رس پوست خود‌ را د‌اشته باشيد‌. همان‌قد‌ر كه پوست صورت نياز به مراقبت د‌ارد‌، پوست د‌ستان شما هم د‌ر زيبايي و سلامت پوست شما موثر هستند‌؛ د‌ست‌ها نقش مهمي د‌ر زيبايي ايفا مي‌كنند‌.
 


Herbacin
 
گليسيرين بهترين منبع رطوبت
 

اين كرم د‌ست يكي از محصولات جاذبي است كه به پوست رطوبت و شاد‌ابي مي‌د‌هد‌. كرم هرباسين به‌د‌ليل جذب بسيار بالايش انتخاب بسيار مناسبي براي استفاد‌ه روزانه است. با استفاد‌ه از اين كرم مي‌توانيد‌ از پوست‌تان د‌ر برابر خشكي‌هاي ناشي از فصل حفاظت كنيد‌.


  • قيمت: 5500 تومان



Avena

مرطوب كنند‌ه‌اي با صرفه
 

اين محصول براي پوست‌هاي د‌هيد‌راته شد‌ه مناسب است زيرا رطوبت از د‌ست رفته پوست را باز مي‌گرد‌اند‌. بعد‌ از استفاد‌ه از Avena پوست شما نرم مي‌شود‌ و استفاد‌ه از آن حالت ارتجاعي و الاستيسيتي پوست را هم افزايش مي‌د‌هد‌. طبيعي بود‌ن اين كرم هم از د‌يگر نكات قابل توجه اين محصول است.


  • قيمت: 8500 تومان

:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: نرم کننده , مرطوب کننده , پوست , پوست خشک , خشکی پوست , زمستان ,



معجزه جوش‌شيرين براي پوست
نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 932
نویسنده : منو تو

هم كام‌تان را شيرين مي‌كند، هم زيباترتان مي‌كند

معجزه جوش‌شيرين براي پوست

نخستين چيزي كه با شنيدن كلمه جوش شيرين به ذهن شما مي‌آيد ماده‌اي است كه در شيريني‌پزي از آن استفاده مي‌كنند اما اين ماده مي‌تواند يك ماده زيبا‌كننده فوق‌العاده نيز باشد.
 


جوش‌شيرين از آن دسته موادي است كه از روزگارهاي‌ گذشته كاربرد‌هاي فراواني هم در آشپزي، هم به‌عنوان يك ماده درماني و حتي به‌عنوان يك ماده تميز‌كننده داشته‌ و جالب است بدانيد جوش شيرين مي‌تواند يك زيبا‌كننده پوست و مو نيز باشد. در واقع جوش شيرين اين ماده همه‌كاره و طبيعي كه از كربنات سديم ساخته شده است و استفاده‌هاي فراواني دارد، از پخت نان و كيك گرفته تا خوشبوكردن فضا، تميزكردن خانه و حتي زيبايي!



فقط كافي است كمي جوش‌شيرين در منزل داشته باشيد تا بتوانيد خيلي از محصولات زيبايي را به راحتي در منزل تهيه كنيد.





 يك حمام آرام‌بخش زيبا كننده

براي داشتن اين حمام لطيف و آرام‌بخش، احتياج به 4 قاشق سوپ‌خوري جوش شيرين، حدود 6 قاشق غذاخوري عسل روان، 2 ليوان شير، 16 قاشق سوپ‌خوري نمك و 3 قاشق غذاخوري روغن بچه داريد.در يك ظرف بزرگ جوش شيرين، عسل، شير و نمك را مخلوط كنيد و به‌خوبي هم بزنيد. مخلوط را در وان آب گرم بريزيد و سپس روغن بچه را اضافه كنيد. براي هم زدن مخلوط در آب وان از دست‌هاي‌تان كمك بگيريد و بعد قدم در اين حمام تسكين‌دهنده و آرام‌بخش بگذاريد. اين حمام براي نرم و صاف كردن پوست مفيد است.



:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: جوش شیرین , پوست , زیبایی , خواص درمانی ,



آفتاب ناقلای پاییزی!
نوشته شده در یک شنبه 6 آذر 1390
بازدید : 944
نویسنده : منو تو

آفتاب ناقلای پاییزی!

مصرف ضدآفتاب برای همه و در تمام طول سال ضروری است زیرا بدون توجه به فصل، اگر بیش از حد در فضای باز و در معرض آفتاب بایستید بالاخره دچار آفتاب سوختگی می شوید؛ بنابراین استفاده از ضدآفتاب، تابستان و پاییز نمی شناسد.
 


متخصصان پوست معتقدند استفاده از ضدآفتاب مناسب می تواند پوست را در مقابل اشعه های خطرناک خورشید محافظت کند، به این ترتیب اگر مجبورید ساعت های طولانی خود را در فضای آزاد سپری کنید و پوست تان کمتر در معرض خطر قرار بگیرد. استفاده از ضدآفتاب فراموش نشود؛ البته هر نوع ضدآفتابی برای هر نوع پوستی مناسب نیست. بنابراین باید در انتخاب آن دقت کرد. برای آگهی بیشتر از این موضوع با ما همراه شوید.



فواید ضدآفتاب ها

استفاده از ضدآفتاب برای جلوگیری از بروز سرطان پوست، پیری زودرس و دیگر آثار زیان آور آفتاب ضروری است. براساس آخرین پژوهش ها حتی چند دقیقه قرار گرفتن در معرض نور خوشید، چنانچه به طور مرتب و روزانه و بدون استفاده از ضدآفتاب باشد باعث ایجاد تغییرات فاحشی در پوست می شود که نه فقط چین و چروک زودهنگام بلکه لک و افتادگی پوست را نیز به دنبال دارد.



:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: آفتاب , ضد آفتاب , پاییز , نور خورشید , کرم ضد آفتاب , spf ,



چگونه جوان بمانید؟
نوشته شده در دو شنبه 16 آبان 1390
بازدید : 1071
نویسنده : منو تو

خواندن اين مقاله را به شوهرتان پيشنهاد كنيد

چگونه جوان بمانید؟


معمولا مردان در روز زمان خيلي كمتري را نسبت به خانم‌ها صرف خودشان مي‌كنند، نهايتا روزي 02 دقيقه صبح‌ها به‌خودشان برسند. اگر حاضر هستيد كه فقط 7 دقيقه به اين زمان اضافه كنيد، ما براي شما برنامه‌اي خاص داريم تا بتوانيد سلامت و زيبايي موها و پوست خود را به‌خوبي حفظ كنيد، در دين ما در همه جا بر پاكيزگي تاكيد شده‌است، پس زن و مرد بودن را كنار بگذاريد و كمي به‌خودتان برسيد، در اين‌جا دكتر مگان اوبرين، متخصص پوست در نيويورك به شما مي‌گويد، آقايان براي حفظ زيبايي خود بايد چه نكاتي را رعايت كنند.





    آنچه مردان باید از صابون بدانند

احتمالا بيشتر آقايان صورت خود را با هر صابوني كه در دسترس باشد مي‌شويند، خيلي‌ها هستند كه ترجيح مي‌دهند يكي از صابون‌هاي همه كاره بخرند تا هم با آن حمام كنند و هم دست و صورت بشويند اما بايد اين امر را به شما يادآوري كنيم اين صابون‌ها ممكن است، باعث حساسيت پوست شما شوند. معمولا در ميان وسايل خانم‌ها محصولات زيبايي فراواني وجود دارد و شما نمي‌خواهيد مثل آن‌ها اين‌همه محصول استفاده كنيد اما بايد بدانيد استفاده از يك صابون آنتي باكتريال همه كاره مي‌تواند پوست شما را خشك كند. به مرور زمان خشك شدن پوست مي‌تواند باعث به‌وجود آمدن التهاب و حساسيت و حتي اگزما شود، بنابراين بهتر است به‌دنبال يك پاك‌كننده ملايم باشيد.





:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: جوان , جوانی , رموز جوانی , مردان , زنان , زیبایی , پوست , مو , سلامت ,



بهترين ميوه‌ها براي پاك‌سازي پوست
نوشته شده در جمعه 13 آبان 1390
بازدید : 1048
نویسنده : منو تو

در خانه طبيعي‌ترين ماسك‌هاي جهان را بسازيد

بهترين ميوه‌ها براي پاك‌سازي پوست


رعايت رژيم غذايي سالم و طبيعي، استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي استاندارد و بهره‌گيري از سبزي‌ها، ميوه‌ها و نعمت‌هاي طبيعي كه در اطراف ما رشد مي‌كنند، مي‌تواند تاثير موثر و باورنكردني در حفظ نشاط و شادابي پوست‌مان داشته باشد. بي‌شك مصرف به اندازه سبزي، ميوه و مواد‌غذايي فيبر‌دار، مصرف مواد سرشار از ويتامين و مصرف به اندازه مايعات تاثير بسيار زيادي در حفظ سلامت و متعادل نگاه داشتن پوست دارد. در اين مطلب شما را باانواع مختلف  ماسك گياهي و طبيعي ويژه پوست‌هاي چرب، خشك و حساس آشنا مي‌كنيم.






 
  پيشگيري از چروك با روغن ماهي

ماساژ عضلات و پوست صورت با روغن ماهي تاثير زيادي در پيشگيري از پيري زودرس و چروك‌هاي سطحي پوست دارد. به همين منظور با مقدار اندكي از روغن ماهي سرانگشتان دست خود را آغشته كرده و عضلات صورت، كنار لب‌ها، عضلات گونه، ابروها و اطراف چشم‌ها را به آرامي ماساژ دهيد.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: زیبایی , پوست , پاکسازی پوست , سلامت , پوست لطیف , ماسک , ماسک میوه ,



خط‌ چشم‌تان را تا انتها نكشيد!
نوشته شده در سه شنبه 19 مهر 1390
بازدید : 1000
نویسنده : منو تو
يك هشدار جدي به خانم‌هاي جوان
خط‌چشم‌تان را تا انتها نكشيد!

چقدر مراقب چشم‌هاي‌تان هستيد؟ براي بهداشت پلك‌ها و مراقبت از آن‌ها چقدر زمان مي‌گذاريد؟ به عينك آفتابي به‌عنوان يك وسيله زيبايي نگاه مي‌كنيد يا راهي براي مراقبت از آسيب‌هاي چشمي...



چقدر مراقب چشم‌هاي‌تان هستيد؟ براي بهداشت پلك‌ها و مراقبت از آن‌ها چقدر زمان مي‌گذاريد؟ به عينك آفتابي به‌عنوان يك وسيله زيبايي نگاه مي‌كنيد يا راهي براي مراقبت از آسيب‌هاي چشمي... اگر شما هم نگران سلامت چشم‌تان هستيد و دنبال راهي براي مراقبت از اين عضو‌هاي حياتي، پيشنهاد مي‌كنيم در اين گزارش همراه ما باشيد. دكتر سيد محمدمير آفتاب، فوق‌تخصص قرنيه و سگمان قدامي در اين گزارش همه ريزه‌كاري‌هاي مربوط به مراقبت از چشم‌ها را به شما گوشزد مي‌كند؛ از دقت در انتخاب لوازم آرايشي گرفته تا حتي ضرورت معاينه‌هاي چشمي و تغذيه مناسب.
 


 

به‌خاطر چشم‌هاي‌تان

 

«هوا گرم است، مراقب پوست و موي خود باشيد...» احتمالا اين جمله را بارها از پزشكان خود و حتي دوستان و اعضاي خانواده شنيده‌ايد، اما يادتان باشد كه شايد به همان اندازه پوست و مو بايد مراقب چشم‌هاي‌تان هم باشيد. همه ما مي‌دانيم چشمان‌مان چه اهميتي در زندگي روزمره ما دارند و بدون آن‌ها در بسياري از كارها و فعاليت‌هاي‌مان دچار مشكل مي‌شويم‌ اما قدر اين 2 چشم بسيار مهم را نمي‌دانيم و با خيلي از عادت‌ها و رفتارهاي‌مان به چشم‌هاي‌مان آسيب مي‌رسانيم.

 

مصاحبه اين شماره بخش زنان، به سلامت چشم در بانوان اختصاص دارد. دكتر سيدمحمود ميرآفتاب، فوق تخصص قرنيه در اين مورد تمام توضيحات لازم در مورد مراقبت از چشم‌ها را داده است؛ توصيه‌هايي در مورد ويژگي‌هاي يك عينك آفتابي مناسب، چگونگي برطرف كردن قرمزي چشم‌ها پس از شنا   مراقبت از چشم‌ها در قبال لوازم آرايش و انجام معاينه‌هاي چشمي، اين مصاحبه را پر از نكات خواندني كرده است پس اين مطلب را از دست ندهيد و آن را با دقت بخوانيد. اما در ساير مطالب اين بخش هم مي‌توانيد مطالب جالبي را پيدا كنيد. يك مطلب پر از نكته در مورد چگونگي تاثير رژيم غذايي روي قدرت باروري زنان يكي از پيشنهادات ديگر من به شماست كه توصيه مي‌كنم آن را با دقت مطالعه كنيد اما پيشنهاد ويژه‌ام براي اين شماره مطلبي است در مورد 3 بيماري در زنان كه ممكن است حتي پزشكان هم متوجه آن‌ها نشوند. درواقع در اين مطلب شما با 3 بيماري روبه‌رو مي‌شويد كه علائم آن‌ها در زنان مبهم و دوپهلو هستند و براي همين تشخيص آن‌ها براي پزشكان مشكل است. شما بايد علامت‌هاي اين بيماري‌ها را بشناسيد و بدانيد هركدام از اين بيماري‌ها چه علامت‌ها ‌و نشانه‌هايي دارند تا با ديدن علائم مشكوك به آن‌ها، زنگ هشدار ذهني‌تان به صدا دربيايد. در آخر هم يك توصيه عمومي براي تمامي خانواده‌ها: فصل تابستان، فصل تعطيلي دانش‌آموزان، فصل تفريح و سفر است، در چنين اوقاتي استفاده از مواد غذايي آماده، تنقلات، ميان‌وعده‌هاي مختلف و خوراكي‌هاي خوشمزه بيرون‌پز رواج بيشتري مي‌گيرد و براي همين لازم است دقت خود را براي پرهيز از بيمار شدن بيشتر كنيد. سعي كنيد تا نسبت به سلامت مواد غذايي و بهداشت كارمندان مغازه‌ها مطمئن نشده‌ايد به خريد اين گونه مواد غذايي اقدام نكنيد.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: خط چشم , بهداشت چشم , آرایش کردن , مشکلات چشمی , چشم , شست شوی چشم ,



با توت‌فرنگي زيبا شويد
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 994
نویسنده : منو تو
اگر مي‌خواهيد زيباتر شويد، اين ميوه تابستاني را فراموش نكنيد
توت فرنگي اين ميوه‌ زيبا علاوه بر طعم خوبي كه دارد مي‌تواند به‌عنوان يك ماده طبيعي
براي زيبايي پوست و مو به كار رود. كافي است بدانيد چگونه بايد از آن استفاده كنيد
 

 

اين روزها از كنار هر ميوه‌فروشي كه رد شويد، توت‌فرنگي‌هاي قرمز و زيبا به شما چشمك مي‌زنند و شايد شما را وسوسه مي‌كنند كه دست خالي به منزل نرويد اما بايد بدانيد اين ميوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌اي كه دارد، مي‌تواند به‌عنوان ماده اوليه انواع كرم‌ها و ماسك‌هاي زيبايي باشد كه شما مي‌توانيد خود در منزل تهيه ‌كنيد. مطمئن باشيد وقتي با خواص شگفت‌آور اين ميوه تابستاني آشنا شويد هرگز پوست‌تان را از مواد زيبا‌كننده آن محروم نخواهيد كرد چون شايد بتوان گفت جزو بهترين موادي است كه مي‌توانيد به پوست خود هديه كنيد.


:: موضوعات مرتبط: مجله پزشکی , زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: توت فرنگی , خاصیت توت فرنگی ,



تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد