پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شهاب حسيني در دفاع از بازيگران ايران
نوشته شده در چهار شنبه 26 مهر 1390
بازدید : 1036
نویسنده : منو تو

شهاب حسيني در دفاع از بازيگران ايران

دستمزد گلزار، يك‌هفتاد و پنجم جاني دپ است!

گويا شهاب حسيني از اين‌كه اينقدر به دستمزد بازيگران ايراد مي‌گيرند، به ستوه آمده و در جديدترين گفت‌وگويش با سايت خبري كافه سينما، اعلام كرده بعد از اين همه سال به تازگي توانسته يك خانه قسطي بخرد

www.manoto.766.ir|فان کلوب منو تو|www.manoto1.abco.loxblog.com

قراردادهايم را فاش مي كنم

گويا شهاب حسيني از اين‌كه اينقدر به دستمزد بازيگران ايراد مي‌گيرند، به ستوه آمده و در جديدترين گفت‌وگويش  با سايت خبري كافه سينما، اعلام كرده بعد از اين همه سال به تازگي توانسته يك خانه قسطي بخرد: ‌قصد دارم تمام قراردادهاي كاري خود در سينما منتشر كنم. ‌برخي اقشار جامعه كه اقليت مردم را شامل مي‌شوند، به جرات با ارقام ميلياردي سر‌و‌كار دارند و ادبيات اين گروه در حسابرسي‌هاي مالي، ميلياردي است!‌ درباره افرادي همچون بازيكنان فوتبال، تجار و افرادي كه با نهادهاي مختلف قراردادهاي ميلياردي امضا مي‌كنند، صحبت مي‌كنم. ‌چرا تاكنون كسي به ميزان درآمد بازيكنان فوتبال، بنكداران طلا و حتي رستوران‌هاي زنجيره‌اي فست‌فود و‌... اشاره نكرده است؟‌ به نظرم بزرگنمايي دستمزد بازيگران در جهت دور كردن اذهان عمومي از درآمد برخي گروه‌ها در جامعه است، زيرا كار بازيگران از سوي مردم به وضوح ديده مي‌شود و مقابل چشمان آنان قرار دارد.   شخصا ‌آدم ولخرجي نيستم‌، با اين حال پس از 15 سال توانستم صاحب يك منزل به صورت اقساطي شوم كه همچنان 8 قسط از اقساط اين منزل باقي مانده است. ‌بازيگراني همچون «محمدرضا گلزار» در حوزه كاري خود جزو افراد شماره يك محسوب مي‌شوند و دغدغه‌هاي برخي بازيگران را ندارند. اين بازيگر، توانايي كشاندن تعداد بسياري از تماشاگران ‌به سينما را دارد و حقيقتا من هوش تجاري او را ندارم. دستمزد من مشخص است و اين در حالي است كه حضور من در هر اثري، فروش آن را تضمين نمي‌كند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: شهاب حسینی , جانی دپ , محمد رضا گلزار , دستمزد میلیاردی ,



خانم ها عاشق نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند!
نوشته شده در پنج شنبه 21 مهر 1390
بازدید : 1065
نویسنده : منو تو
10نکته درباره زنان؛ کامران تفتی
 
خانم ها عاشق نمی‌شوند، تصمیم می‌گیرند!
 
کامران تفتی با ایفای نقش بی‌نظیرش در سریال زیر هشت،
به ما گفت که هنوز او را خوب نشناخته‌ایم و کامران می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد.
نظرات او در مورد خانم‌ها بسیار جالب و خواندنی است.
 
 

این بار برای 10 نکته راجع به خانم‌ها سراغ یکی از آقایانی رفتیم که با بازی درخشان خود در سریال زیر هشت، توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و چهره دیگری از بازیگری را به ما نشان داد. کامران تفتی با ایفای نقش بی‌نظیرش در این سریال، به ما گفت که هنوز او را خوب نشناخته‌ایم و کامران می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد. بد نیست بدانید کامران برخلاف بسیاری از جوان‌های امروزی بسیار سنتی، متعصب و اهل دل است. نظرات او در مورد خانم‌ها بسیار جالب و خواندنی است. او شاید یکی از معدود افرادی باشد که هنوز مثل پدرها و یا شاید پدربزرگ‌هایمان فکر می‌کند.





القصه...

زن‌ها عاشق نمی‌شوند، همیشه سعی می‌کنند مکمل باشند. عشق برای زن‌ تعریف احساسی ندارد، آنها با یک شرایط ویژه درونی، احساس می‌کنند مردی نیاز به تکامل و تکمیل شدن دارد. آن وقت است که وارد عمل می‌شوند و نقش یک سوپرهیرو را بازی می‌کنند. با وجود خستگی، شکست و یا حتی ضربه خوردن از پای نمی‌افتند و تمام سعی خود را برای کمک به آن فرد به کار می‌گیرند. این حس واقعا ستودنی است، به نظر من زن‌ها واقعا عاشق نمی‌شوند، فقط تصمیم می‌گیرند.





اول اینکه

رفتار خانم‌ها در هر لحظه چند زندگی دارد. بدین معنا که شما از یک رفتار نمی‌توانید به ماهیت تصمیم، نظر و یا ایده او پی ببرید.



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , خانه و خانواده , بانوی ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: کامران تفتی , کامران تفتی و زنها , خانمها از نظر کامران تفتی ,



جورج کلونی دوست ندارد رئیس جمهور شود
نوشته شده در پنج شنبه 21 مهر 1390
بازدید : 920
نویسنده : منو تو
این بازیگر آمریکایی همیشه درباره دیدگاههای سیاسی اش صحبت می کند
اما وقتی می بیند باراک اوباما ، رئیس جمهور فعلی آمریکا چقدر تحت فشار است ،
حتی به کسب این عنوان فکر هم نمی کند.
 
جورج کلونی دوست ندارد رئیس جمهور شود زیرا نمی خواهد پاسخگوی دیگران باشد.
 
 
این بازیگر آمریکایی همیشه درباره دیدگاههای سیاسی اش صحبت می کند اما وقتی می بیند باراک اوباما ، رئیس جمهور فعلی آمریکا چقدر تحت فشار است ، حتی به کسب این عنوان فکر هم نمی کند.
 
وقتی پیر مورگان در برنامه جدید خود در شبکه سی ان ان از او پرسید دلش می خواهد اداره کشور را بدست بگیرد یا نه ؟ جورج پاسخ داد:" چرا باید دوست داشته باشم این کار را انجام بدهم ؟ شغل من به اندازه کافی خوب است ، پس چرا باید حرفه ام را تغییر بدهم ؟ اصل موضوع این است که من دلم نمی خواهد اینقدر تحت فشار باشم. رئیس جمهور فعلی را در نظر بگیرید،"
 
" او خیلی مهربان و صبور است اما روزهای سختی را می گذراند. چرا باید کسی دلش بخواهد جای او باشد؟ البته من کسانی را که دلشان می خواهد به مردم خدمت کنند ، تحسین می کنم ."
 
جورج اخیرا" به سودان سفر کرده بود تا بتواند با همکاری گوگل و سازمان ملل متحد ، از وقوع یک جنگ جدید در این کشور جلوگیری کند. او می گوید از موقعیتی که هم اکنون دارد راضی و خوشحال است زیرا می تواند بدون اینکه به عواقبش فکر کند ، دیدگاههایش را عملی کند."

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: جورج کلونی دوست ندارد رئیس جمهور شود ,



بازدید : 941
نویسنده : منو تو
مـوش و گـربه زیر یک سقف !
 
لاله اسکنـدری و ساسان فیـروزی دو روز بعد از ازدواج
 
دور از هیاهوی بازیگری، لاله و ساسان یک زندگی تازه را ساخته‌اند. خوب و با برنامه‌ریزی و حساب‌شده. این سرنوشت دختری است که یکی از بازیگران باشخصیت سینمای‌ماست. بازیگری که وقتی بازی نمی‌کند هم تلاش می‌کند تاثیر اجتماعی یک هنرمند را داشته باشد.
 

خانم اسکندری دوربین کوچک علی زارع را می‌دید و او را دست می‌انداخت. هرچه باشد او گرافیک خوانده و بعد کاشی‌کاری و طراحی با موزاییک را آموخته و عکاسی هم یکی از علایق اوست. با این وصف بی‌دلیل نیست که به یک مهندس خوب مهربان که او هم به نوعی در کار هنرهای تجسمی فعالیت دارد، علاقه‌مند شده باشد. ما با آقای داماد دو روز بعد از مراسم ازدواج در محل قرار مصاحبه آشنا شدیم؛ ساسان فیروزی.

دور از هیاهوی بازیگری، لاله و ساسان یک زندگی تازه را ساخته‌اند. خوب و با برنامه‌ریزی و حساب‌شده. این سرنوشت دختری است که یکی از بازیگران باشخصیت سینمای‌ماست. بازیگری که وقتی بازی نمی‌کند هم تلاش می‌کند تاثیر اجتماعی یک هنرمند را داشته باشد و بنابراین اتوبان‌های شهر سیمانی ما را زیبا می‌کند و وقتی هم که ازدواج می‌کند، دور از هیاهو و جاذبه‌های دنیای بازیگری و شهرت، به ندای دل و عقلش گوش می‌کند و تحصیلات و شخصیت و جایگاه اجتماعی شریک زندگی‌اش را هم مدنظر می‌گیرد.
 لاله و ساسان در کارت دعوت عروســی‌شان نوشته بودند: «ما بدان مقصد عالی نتوانیم رسید/ هم مگر پیش نهد لطف شما گامی چند». دعایشان کنید که برسند به آن مقصد عالی که شایستگی‌اش را دارند.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , اخبار سینما ایران و جهان , تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: لاله اسکنـدری و ساسان فیـروزی دو روز بعد از ازدواج ,



قبل از بازیگری استاد دانشگاه بودم!
نوشته شده در چهار شنبه 20 مهر 1390
بازدید : 990
نویسنده : منو تو

مصاحبه/ گزارش تصویری

قبل از بازیگری استاد دانشگاه بودم!

دانیال عبادی حرف های خیلی جالبی از دوران دانشجویی و فعالیت هایی
که قبل از بازیگری انجام می داد می گوید...
قبل از بازیگری به فعالیت دیگری مشغول بودید؟ 
 
دانیال عبادی:بله قبل از بازیگری کار آزاد داشتم.همیشه دوست داشتم روی پای خودم بایستم,درآمد داشته باشم و دستم در جیب خودم باشد.زمانی که دیپلم گرفتم این موقعیت را فرآهم کردم.قضیه بر می گردد به سال 78.از پدرم 2 میلیون و 500 هزار تومان قرض گرفتم.به همراه یکی از دوستانم که او همان قدر سهم گذاشت به کار واردات مشغول شدم.دوسال به همین منوال گذشت.از خارج از کشور کالا وارد می کردیم و می فروختیم.سود داشت ولی بعد از مدتی به مشکلات مالی برخوردیم اما کلی تجربه کسب کردم.

بعد تصمیم گرفتم که به صورت علمی این رشته را ادامه بدهم و کنکور دادم و سال 81 در رشته مدیریت بازرگانی قبول شدم و تا فوق لیسانس ادامه دادم و در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی و فروش دارم.
 
 

در دوران دانشجویی هم کار می کردید؟ 

دانیال عبادی:بله,در همان دوره دانشجویی هم کار می کردم.ابتدا مشاوره در امور مالی را شروع کردم و بعد در این زمینه شروع به تدریس کردم.درست در ترم پنجم از طرف رئیس دانشگاه مجوز تدریس گرفتم.علاقه فراوانی به تحقیق در مورد موضوعات خاص داشتم.مثلا چه گروه خونی در بازاریابی موفق تر هستند باور کنید به این نتیجه رسیده که گروه خونی B+ در بازاریابی موفق تر هستند. (!!!!!!!!!!)

:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: مصاحبه , دانیال عبادی , تصاویر ,



خواننده شدن افراد مشهور
نوشته شده در سه شنبه 18 مهر 1390
بازدید : 1033
نویسنده : منو تو

بهرام رادان هم خواننده شد!

رادان، که طی سال های اخیر همواره یکی از سوپراستارهای سینمای ایران بوده،
این بار قصد دارد با ورود به عرصه موسیقی در این رشته هنری نیز خود را ستاره ای تمام عیار مطرح کند.
 
اگر به کارنامه آقای بازیگر نگاه کنیم متوجه می شویم که بهرام رادان در انتخاب های سینمایی اش در سال های اخیر بسیار هوشمندانه و مدبرانه عمل کرده تا خود را بازیگر بالغ سینمایی معرفی کند، از این رو می توان حضور او در عرصه موسیقی را ریسک بزرگی تلقی کرد؛ چرا که اگر نتواند موفقیتی به بزرگی توفیقی که در بازیگری نصیب او شده است، کسب کند بدون شک جایگاهش در مقام بازیگری هم تنزل خواهد داشت و از طرفی اگر بتواند در آسمان موسیقی مثل بازیگری، بدرخشد خود را هنرمند درجه یک چندمنظوره معرفی خواهد کرد.
 


 

به نظر می رسد علاقه آقای بازیگر به مقوله موسیقی و خوانندگی ریشه در گذشته های نه چندان دور دارد؛ علاقه ای که باعث شد بهرام برای به نتیجه رسیدن موضوع مجوز اکران فیلم سنتوری جای محسن چاوشی پشت میکروفون قرار بگیرد و آهنگ های سنتوری را دوباره اجرا کند. البته این آهنگ ها با صدای بهرام هیچ وقت شنیده نشد، چون نسخه ای از فیلم منتشر شد که در آن محسن چاوشی قطعاتی را با آهنگسازی اردوان کامکار برای مهرجویی خواند و البته بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.

 
 

 همان طور که می دانید رضا یزدانی یکی از دوستان نزدیک بهرام رادان است و شاید به همین علت هم رضا مشاور رادان در تولید اولین آلبوم موسیقی اش است. برای جویا شدن از جزئیات این خبر با رضا یزدانی تماس گرفتیم، رضا فقط به همین جمله بسنده کرد که بله، من در مقام مشاور با بهرام رادان در تولید اولین آلبوم موسیقی اش همکاری خواهم داشت. یزدانی از توضیحات بیشتر در این باره خودداری کرد و گفت بگذارید خبرها فعلاً محفوظ بماند. اما جالب است بدانید که بهرام رادان برای رسیدن به این مقصود همکاری مشترکی را با آریا عظیمی نژاد آغاز کرده و آهنگسازی بیشتر قطعات آقای بازیگر برعهده عظیمی نژاد است.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: بهرام رادان , محمد رضا گلزار , شهاب حسینی , خواننده شدن ,



یادداشت مهناز افشار برای آمنه بهرامی
نوشته شده در یک شنبه 17 مهر 1390
بازدید : 989
نویسنده : منو تو

آمنه؛ خدا در قلب و چشم توست...

روز قبل تماسی داشتم برای دیدن آمنه.آن لحظه احساس کردم یک زن ایرانی قربانی یک خودخواهی و حسادت شده و دلم خواست به دیدارش بروم و روز بعد با بچه‌ها راهی منزلشان شدیم.



 

روز قبل تماسی داشتم برای دیدن آمنه.آن لحظه احساس کردم یک زن ایرانی قربانی یک خودخواهی و حسادت شده و دلم خواست به دیدارش بروم و روز بعد با بچه‌ها راهی منزلشان شدیم. لحظه‌ای که در را باز کردند، با دختری روبه‌رو شدم که عینک دودی زده بود و با وجود اتفاقی که برایش افتاده بود، با لبخندی بسیار زیبا و گرم، از ما استقبال کرد. او عضوی از یک خانواده‌ای گرم بود که تک‌تک‌شان پر از عشق  و امید بودند. با هم حرف زدیم، خندیدیم آه کشیدیم، و افسوس خوردیم. آمنه از لحظاتش گفت، جراحی‌هایی که کرده بود. حمایت‌هایی که شده بود. و حمایت‌هایی که دیر شده بود و در آخر از نگاهی که برای همیشه خاموش شده بود. همه این لحظات فراموش نشدنی بود و برایم درس بزرگی شد. درس زندگی. شکرگذاری، محبت و امید و انگیزه. برای این خانواده آرزوی آرامش می‌کنم و آرزو می‌کنم در کنار هم باشیم و برای بودن در کنار هم و امید دادن همیشه پیش قدم باشیم.

 

به سهم خودم خوشحالم که این فرصت انسانی برایم ایجاد شد و از همین‌جا دوباره برای این بانوی ایرانی پیغام می‌فرستم. آمنه جان همیشه و همیشه برایت امید و آرامش را آرزو می‌کنم. خدا در چشم و قلب تو، همیشه با تو خواهد بود.

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: مهناز افشار , افشار , آمنه بهرامی , گذشته آمنه بهرامی , عکس آمنه بهرامی , اسید پاشی ,



طعم زندگی با "سروش صحت"
نوشته شده در شنبه 16 مهر 1390
بازدید : 989
نویسنده : منو تو
سارا سالار، نویسنده رمان دوست‌داشتنی «احتمالا گم شده‌ام»،
همسر نازنین سروش صحت و مادر مهربان «سورنا» که قبل از هرچیزی
یک فرشته دوست‌داشتنی بود.

 

 

صحبت‌ها  که تمام شد، پر از انرژی بودیم، اتفاقی که در این روزها خیلی کم می‌افتد. خانم سالار، نویسنده رمان دوست‌داشتنی «احتمالا گم شده‌ام»، همسر نازنین سروش صحت و مادر مهربان «سورنا» که قبل از هرچیزی یک فرشته دوست‌داشتنی بود. بانویی سرشار از وقار و آرامش در خانه‌ای که با معجزه دست‌های هنرمند خودش تزیین شده بود. ما دوست داشتیم ساعت‌ها بنشینیم و او بگوید و ما فقط گوش کنیم. به صحبت‌هایی که هر کدام از ما را به یاد دنیای خودمان و سرگشتگی‌هایش می‌انداخت. دنیایی که در داستان او خیلی خوب به تصویر کشیده شده. کتابی که پیشنهاد می‌کنیم خواندن آن را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

 


 

داستان زندگی همه آدم‌ها

 

خیلی‌ها فکر می‌کنند داستان کتاب «احتمالا گم شده‌ام» زندگی شخصی من است، چون راوی داستان خودم بودم اما اینطور نیست داستان من اصلا واقعی نیست، حتی برای اطرافیانم هم اتفاق نیفتاده. ماجرا این است که من یک ذهنیتی داشتم که این ذهنیت من را با خودش همیشه درگیر می‌کرد، دو شخصیتی که با هم تفاوت دارند هم خیلی همدیگر را دوست دارند و هم از همدیگر متنفر هم هستند و این به خاطر ضعف‌ها و قدرت‌هایی است که دارند. دوست داشتم این ذهنیت را به شکل داستان در بیاورم ولی وقتی شروع به نوشتن می‌کنم، قطعا نمی‌توانم از خودم و آدم‌های دور و برم و تجربیاتشان تاثیر نگیرم و از آنها نمونه‌برداری نکنم. بعضی وقت‌ها این نمونه‌ها ممکن است آمیزه‌ای باشد از چند شخصیت.

 

حتی بعضی از خوانندگان رمان من سوال می‌کنند: «این داستان حدیث نفس بوده؟» اینطور نیست. این داستان ساخته و پرداخته ذهن من است.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: همسر سروش صحت , خانواده سروش صحت , سروش صحت , سارا سالار , نویسنده رمان ,



بازیگری که فیلم هایش اکران نمی شود!
نوشته شده در شنبه 16 مهر 1390
بازدید : 1261
نویسنده : منو تو
اميرحسين آرمان، بازيگري در ابتداي كار
اميرحسين آرمان در نزديك به 10 فيلم سينمايي حضور داشته؛
فيلم‌‌هايي كه كارگردان‌هاي اكثرشان جزو كارگردان‌هاي طراز اول ايران هستند
اما هنوز تصويرش آنچنان كه بايد و شايد ديده نشده كه اين را مي‌توان
به حساب اكران نشدن نيمي از آن 10 فيلم دانست.


اميرحسين آرمان در نزديك به 10 فيلم سينمايي حضور داشته؛ فيلم‌‌هايي كه كارگردان‌هاي اكثرشان جزو كارگردان‌هاي طراز اول ايران هستند اما هنوز تصويرش آنچنان كه بايد و شايد ديده نشده كه اين را مي‌توان به حساب اكران نشدن نيمي از آن 10 فيلم دانست. شايد با نمايش آنها اتفاق بهتري براي آرمان بيفتد. به‌علاوه اينكه در سريال «كلاه پهلوي» هم نقشي را بر عهده داشته كه پخش اين سريال مي‌تواند تصويرش را بيش از اين به سينمادوستان و سينماگران معرفي كند. همان قدر كه چهره‌اش نشان مي‌دهد آرام است و با تن صدايي آرام با ما از تجربه‌هاي بازيگري‌اش گفت، از اينكه هدفش از بازيگري چيزي جز خوب بودن نيست و براي رسيدن به آن تلاش مي‌كند. بهانه اصلي اين گفت‌وگو اكران «برف روي شيرواني داغ» است. فيلم تازه محمدهادي كريمي كه يكي از نقش‌هاي اصلي آن را اميرحسين آرمان بازي كرده‌ است.
 

 


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: امیر حسین آرمان , بازیگر مرد ,



10 فیلم پرفروش سینمای بعد از انقلاب
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1112
نویسنده : منو تو
در ابتدای سال 90 بسیاری به این باور رسیدند که اقتصاد سینمای ایران جان دوباره گرفته است
چرا که با فروش دو فیلم «اخراجی ها 3» و «جدایی نادر از سیمین» بسیاری از صندلی های
سینما که در سال گذشته به طور مداوم خالی بودند با تماشاچیان مشتاق پر شد.

فروش بیش از پنج میلیارد تومانی برای فیلم «اخراجی ها 3» ساخته مسعود ده نمکی و رسیدن آن به مرز یکی از پرفروش ترین فیلم سینمای ایران دور از ذهن نیست و تا پایان روز اکران شاید این امر تحقق یابد. این فیلم امروز در حالی از مرز فروش پنج میلیارد تومان گذشته است که گمان می رفت با کپی غیرمجاز و قاچاق، بخش اعظمی از مخاطبان آن ریزش کنند. با این حال با دراختیار داشتن 100 سالن سینما در سراسر کشور باید منتظر پایان اکران ماند تا وضعیت دقیق فروش آن مشخص شود.

در این گزارش قصد داریم ده فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را معرفی کرده و دلایل فروش آنها را مشخص کنیم.

63 سال حرکت به سمت ایده آل ها

از سال 63 سینمای ایران تقریباً به سمت ایده آل خود گام برداشت. در دوره های ابتدایی به دلیل تسلط سینمای ملودرام و جنگی این فیلم ها به تناوب در رتبه اول فروش قرار می گرفتند. در این میان فیلم های کودک نیز جزو مدعیان فروش بالا بودند و حتی چند سالی در این بازار یکه تازی می کردند. پس از مدتی فیلم های شعاری و اجتماعی که دغدغه ای را با خودشان یدک می کشیدند روی کار آمدند و هم اکنون فیلم های کمدی نازل بر پرده سینماها خودنمایی می کند.

با مرور فیلم های پرفروش سینمای ایران مشخص می شود که وضعیت سینمای ایران در جذب مخاطب در نقطه بحرانی قرار دارد. اینکه بعد از گذشت 12 ماه از سال 1389، فروش تنها یک فیلم از مرز یک میلیارد تومان فراتر می رود، خود نشانگر معضلی است که نه تنها به شکلی جدی رخ نموده، بلکه هر چه زمان پیش می رود، بیش از گذشته گسترش یافته و بر تارپود سینمای ایران چنگ می اندازد.


:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: سینما ایران فیلمهای برتر ,



شیـریـنی پدر و مادر بودن
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1235
نویسنده : منو تو

از وقتی وارد آتلیه می‌شود مدام قربان صدقه پسر شیرین و بامزه‌اش می‌رود، با حوصله با او برخورد می‌کند و برای هر چه قشنگ‌تر ژست گرفتن مقابل دوربین تشویقش می‌کند. آیین کوچولوی 3 ساله، پسر ریما رامین فر وامیر جعفری است.




 

از وقتی وارد آتلیه می‌شود مدام قربان صدقه پسر شیرین و بامزه‌اش می‌رود، با حوصله با او برخورد می‌کند و برای هر چه قشنگ‌تر ژست گرفتن مقابل دوربین تشویقش می‌کند. آیین کوچولوی 3 ساله، پسر ریما رامین فر وامیر جعفری است. شاید فكر کنید وقتی پدر و مادر هر دو بازیگر باشند، نگهداری از بچه سخت‌تر می‌شود اما اصلا این‌طور نیست. پدر و مادر آیین با این‌که دیر بچه‌دار شده‌اند، اما برنامه‌ریزی کرده‌اند و الان نه تنها از تصمیم‌شان پشیمان نیستند بلکه پسرشان همه دنیای‌شان شده. رامین فر می‌گوید با این‌که اوست كه زمان بیشتری را با پسرش می‌گذراند اما آیین به پدرش هم وابستگی زیادی دارد و اگر مدت کوتاهی او رانبیند خیلی دلتنگ می‌شود. ریما رامین فر از مادر بودن، سختی‌هایش و پسرش برای‌مان گفته.



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: امیر جعفری , آیین جعفری , ریما رامین فر ,



تعداد صفحات : 4