پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بی خیال پورشه زندگی را عشق است!
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 727
نویسنده : منو تو

گفتگو با دو جوانی که دو پورشه 200 میلیونی برنده شده اند

بی خیال پورشه زندگی را عشق است!

آدم های داستان ما از زمانی که اسباب بازی هیجان انگیز میلیونی و صفر کیلومترشان را تحویل گرفته اند، نه تغییر کرده اند و نه برای پولش نقشه کشیده اند. آنها از همان روز اول تصمیم گرفته اند قانون زندگیشان با این اتفاق ها تغییر نکند.
 

فکر می کردیم کسی که جایزه خوش شانسی 200 میلیونی را برده حتما تا الان از سر هیجان همه موهای سرش را کنده یا در همین مدت کم تغییرات اساسی در شیوه زندگی اش ایجاد کرده؛ حتی گزینه های مسافرت های عجیب و غریب، خانه و ویلا خریدن، بازاری شدن و بی خیالی درس و مشق هم روی میز بود.


خود شما اگر شب می خوابیدید و صبح یک دفعه ای یک پورشه 200 میلیون تومانی، دم در منزل برایتان پارک می کردند و می گفتند: «بیایید ماشین تان را ببرید تو»! چکار می کردید؟ حتما تا مدت ها از اینکه به کدام رویایتان می خواهید عمل کنید خوابتان نمی برد؛ اما آدم های داستان ما از زمانی که اسباب بازی هیجان انگیز میلیونی و صفر کیلومترشان را تحویل گرفته اند، نه تغییر کرده اند و نه برای پولش نقشه کشیده اند.



آنها از همان روز اول تصمیم گرفته اند قانون زندگیشان با این اتفاق ها تغییر نکند. حتی اگر رویای 200 میلیون تومانی شان توی خانه پارک شده بماند. البته الان اول قصه است، بعدش را خدا می داند. فعلا حرف های قهرمان های خوش شانس داستان ما را بخوانید، قهرمان هایی که مدت زیادی از برنده شدنشان نگذشته است.



از خدا پنهان نیست از شما چه پنهان، قرار بود با برنده های خوش شانس مزبور، درباره سرعت 300 کیلومتر در ساعت و ماشین بازی و رویاهای میلیونی صحبت کنیم. چیزهایی که احتمالا اگر خودمان به آن می رسیدیم، حتما می خواستیم تجربه اش کنیم، اما وقتی کنارشان نشستیم و با هیجان و وسواس سوال هایمان را پرسیدیم، دیدیم بچه ها در دنیای دیگری سیر می کنند و برایشان بردن پورشه یا پراید تفاوتی ندارد، جوان هایی که می گویند: «برایشان تغییر نکردن مهم تر است، حتی اگر برنده پورشه آن هم فقط با یک بلیت 30 هزار تومانی شده باشند.»



سوار شدم، واقعا پورشه بود


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: پورشه , برنده پورشه , پانیذ صالحی ,



بازدید : 649
نویسنده : منو تو

همسر ایرج قادری: فقط یك سال دیر مراجعه كردیم!

سال لحظه‌به‌لحظه با ایرج قادری زندگی كرده است، «تهمینه اطمینان‌مقدم» رفیق كودكی و همدم این روزهای او در گفت‌وگو با ایده‌آل از محبوب‌ترین مرد زندگی خود می‌گوید

 



پس از 60 سال زندگی مشترك به لحظات حساسی رسیده است، تنها همدم زندگی‌اش در بستر بیماری، با مرگ مبارزه می‌كند. بیمار مردی به تمام معناست؛ مردی كه حتی در بستر بیماری  هم خوش‌‌قد و قامت است و ابهت و شكوه مردانه خاصی دارد. اكنون پس از 4 سال نبرد با سرطان هنوز هم مقتدرانه در جدال است. ایرج قادری چهره ای‌آشنا و نامدار در عرصه سینمای ایران كه هر كس به نوعی او را می‌شناسد. او همسر تهمینه اطمینان‌مقدم است؛ همسری كه با وجود اینكه 76 سال از عمرش می‌گذرد، استوار و پابرجا همچون فرشته‌ای مهربان، بدون هیچ چشمداشتی شوهرش را تر و خشك می‌كند.تلاش فراوانی كردم تا برای عیادت و مصاحبه بر بالین ایرج قادری حاضر شوم. پرسان پرسان مطلع شده بودم كه او در بیمارستان مهراد بستری است. حالا همسرش تنها همراه زندگی مشترك در این لحظات رنج و ناتوانی بر بالین او ثانیه‌ها را به فرصتی طلایی جهت مراقبت از او بدل كرده است.با وجود تلاش‌های ما هیچ امكانی برای عیادت از ایرج قادری از سوی همسرش فراهم نشد اما خوشبختانه توانستیم پای درددل تهمینه‌خانم بنشینیم كه به هر حال ناراحتی‌های خودش را دارد، او پیوسته می‌گفت: «اجازه نمی‌دهم كسی از نام ایرج برای معروفیت خودش استفاده كند.» او در سال‌های اخیر با مشكلات فراوانی دست به گریبان بوده . حرف‌های وی را بخوانید. «ایرج پس از 13 سال دوری از كار تازه اجازه از سرگیری فعالیت پیدا كرده بود. من كنار اینكه زن خانه‌داری بودم همیشه به فكر روز مبادا هم بودم، به فكر پس‌اندازی بودم كه روزی به كارمان بیاید. شما در نظر بگیرید یك كودك سرطانی به گفته مسئولان مؤسسه خیریه محك، سالانه حدود 45میلیون تومان هزینه درمانی در پی دارد، با این دیدگاه یك انسان بالغ چه میزان هزینه خواهد داشت؟ در طول سال‌های اخیر حدود 300 میلیون تومان هزینه برای درمان و  مراقبت از ایرج صرف كردیم، بدون اینكه از كسی كمكی دریافت كنیم. بارها گفتند بیمه هنرمندان و بیمه تكمیلی هنرمندان، فكر می‌كنید با 5 میلیون تومان برای این بیماری پرهزینه چه می‌شود كرد؟ مسئولان گفتند در آخر برای پرداخت مخارج كمك خواهیم كرد اما من ناراحت شدم و گفتم كه نیازی نخواهیم داشت.»



:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: ایرج قادری , مصاحبه با همسر ایرج قادری , تهمینه اطمینان مقدم , بازیگر , کارگردان ,



راز هایی از زندگی خصوصی رضا کیانیان
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 717
نویسنده : منو تو

راز هایی از زندگی خصوصی رضا کیانیان

فكر می‌كنید یك چهره موفق چطور فكر می‌كند؟ روزهای عادی‌اش را چطور می‌گذراند؟ و ده ها سوال دیگر که در ذهن ما نقش می بندد با خواندن این مطلب به این سوالات شما جواب خواهیم داد .
 



 

فكر می‌كنید یك چهره موفق چطور فكر می‌كند؟


روزهای عادی‌اش را چطور می‌گذراند؟


 با روزمرگی‌ها چطور كنار می‌آید؟


اصلا چه لباس‌هایی می‌پوشد و چه نوع غذاهایی می‌خورد؟


 در صفحه‌هایی كه پیش رو دارید رازهای  موفقیت رضا كیانیان را كشف خواهید كرد!



:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: رضا کیانیان , کیانیان , بازیگر , بازیگر مرد , هنرمندان , زندگی خصوصی رضا کیانیان ,



بازدید : 738
نویسنده : منو تو

راهی كه لئوناردو دی‌كاپریو برای رسیدن به موفقیت طی كرد

او را تنها به‌عنوان فردی برجسته و مشهور در سینماس تجاری ایالات متحده نمی‌شناسند زیرا او به همه ثابت كرده می‌تواند بسیار فراتر از یك بازیگر بدرخشد.
 

 


 

لئوناردو دی‌كاپریو در كودكی با معتادان و ولگردان همسایه‌ بود، پدر و مادرش در یك‌سالگی از هم جدا شدند،  در چنین محیط نامناسبی رشد كرد؛ محیطی بدون امنیت كه می‌ترسید از خانه بیرون بیاید تا مبادا كتك بخورد...اما تبدیل به یكی از گران‌ترین و مشهورترین بازیگران سینمای جهان شد، كسی كه تنها یك فیلم او 20میلیون دلار به فروش رفت، كسی كه نه‌تنها توانسته جوایزی چون گلدن‌گلوب را به‌دست بیاورد و چندین بار نامزد اسكار شود بلكه به خاطر كارهای خیریه و محیط زیستی‌اش نیز تقدیرهای فراوانی را دریافت كرده‌است. شاید گمان كنید چنین داستانی تنها احتمال دارد در قصه‌های افسانه‌ای پرده نقره‌ای سینما اتفاق بیفتد ولی لئوناردو دی‌كاپریو طی 38 سال گذشته نقش اول این داستان را بازی كرده‌است و توانسته از پست‌ترین محلات به اوج شهرت و ثروت برسد.

 


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: لئوناردو دی‌كاپریو , بازیگر , بازیگری , بازیگر هالیوودی , بازیگر مرد , انسان موفق شما هم موفقيت را تجربه كنيد , ,



سیامک انصاری: همیشه ظاهر را حفظ می کنم
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 678
نویسنده : منو تو

سیامک انصاری: همیشه ظاهر را حفظ می کنم

ن ظاهر را حفظ می کنم تا حتی الامکان کسی را ناراحت نکنم. من این اواخر سختی های زیادی داشتم. مثلا همان ماجرای صورت که نتیجه فشار کاری و غیرکاری روی من بود، سخت بود.

 

برترین مجله اینترنتی ایران

تماشا: سیامک انصاری رفیق باز است. از ما این حرف را بپذیرید و شک نکنید. او خراب رفیق است. حفظ رفاقت ها و روابطش با آدم ها برای او خیلی مهم است. البته ضرر هم نکرده و به قول خودش این دوستی ها برای او منافع زیادی هم داشته است. اما به هر حال آدم اهل دلی است. از آن دست آدم ها که دوست دارند با رفقا دور هم باشند و کار باب دل شان را بکنند.

با او به بهانه اجرای نمایش «آمدیم، نبودید، رفتیم» به گفت و گو نشستیم. مصاحبه مان درباره فرق کار حرفه ای با کار رفاقتی، ویژگی های اخلاقی و رفتاری او و... بود و رسید به گپ و گفتی دوستانه درباره میانسالی.




این گروه دوست داشتنی

*شنیدیم به تازگی در سریال «سهمی برای دوست» بازی کرده اید؟

نه، من در این مجموعه بازی نکردم فقط به عنوان راوی از صدای من استفاده شده است.


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: سیامک انصاری , قهوه تلخ , سریال , مهران مدیری ,



راز طول عمر پیرترین مرد ایران
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 712
نویسنده : منو تو

راز طول عمر پیرترین مرد ایران

تا به امروز، از خداوند 126 سال عمر گرفته است. به گفته اهالی روستای مهرآباد پیرمرد هنوز هم مثل زمان جوانی اش گوسفندان را برای چرا به دشت و بیابان می برد و هیچ وقت کسی او را ندیده که نشسته نماز بخواند.
 

خاطرات زیادی را از گذشته های دور به خاطر دارد. زندگی اش آرام است و دوست ندارد لحظه ای از زندگی در روستا را با زندگی در شهر و درگیرشدن با دغدغه های شهری عوض کند. زندگی پرفراز و نشیبی داشته و تا به امروز، از خداوند 126 سال عمر گرفته است.


به گفته اهالی روستای مهرآباد پیرمرد هنوز هم مثل زمان جوانی اش گوسفندان را برای چرا به دشت و بیابان می برد و هیچ وقت کسی او را ندیده که نشسته نماز بخواند.



با وجود کهولت سن هنوز چهارشانه و سرحال است و همه اهالی روستا این مرد را به رفتارهای شایسته و سنجیده اش می شناسند. این خصوصیات عباس فلاح زاده پیرمردی از اهالی روستای مهرآباد یزد است که راز طول عمرش را تغذیه سالم و پیاده روی می داند.



سال 1279 بود که عباس فلاح زاده شناسنامه گرفت؛ البته در آن زمان عباس آقا یک نوزاد یک یا دو ماهه نبود و در 15 سالگی تازه صاحب شناسنامه شده بود. حالا با یک جمع و تفریق ساده می توان فهمید که پیرمرد 126 سال سن دارد و پیرترین مرد روستا و به احتمال زیاد کشورمان است. پیرمردی که لب به خوراکی های صنعتی نمیزند و ترجیح می دهد موادی که برای خورد و خوراکش استفاده می کند طبیعی باشند. از روغن حیوانی گرفته تا میوه و سبزیجات تازه.




:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: عباس فلاح زاده , پیرترین مرد ایران , طول عمر , ,



رامبد جوان: یک سورپرایز بزرگ دارم
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 705
نویسنده : منو تو

رامبد جوان: یک سورپرایز بزرگ دارم

داریم روی یک فیلمنامه دیگر کار می کنیم.ژانر این فیلمنامه کمدی است و هیچ چیز دیگر درباره آن نمی توانم بگویم جز اینکه یک سورپرایز بزرگ دارم.
 

رامبد جوان این روزها تبدیل به چهره ای مولتی مدیا شده است. او در تلویزیون، سینما و تئاتر بازی می کند، فیلم می سازد و کارگردانی می کند، فیلمنامه می نویسد و در برنامه های مختلف حضور پیدا می کند. اما نکته ای که او را متمایز می کند، موفقیتش در همه این حوزه هاست.

او یک Winner است. فیلمش رکوردهای فروش را می شکند. حضورش در برنامه هایی مثل «بفرمایید شام» و «سین مثل سریال» حضور مخاطب را تضمین می کند. حتی عادل فردوسی پور هم که سکان یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون را در دست دارد، نمی تواند برابر جذابیت حضور او مقاومت کند و برای جلب رضایت مخاطبانش آقای جوان را به استودیوی 90 دعوت می کند.

بازیگران به راحتی درباره خصوصی ترین مسائل زندگی شان با او در برنامه «گپ» صحبت می کنند و...؛ با این ستاره مولتی مدیا درباره همه اینها صحبت کردیم. با ما همراه شوید و مطمئن باشید حال تان بعد از خواندن این گفت و گو بهتر می شود.

*مدتی است شما را کمتر در قامت بازیگر می بینیم. این سوال برای علاقه مندان به بازی تان مطرح است که چرا کم بازی می کنید؟

نه، خیلی هم کم بازی نمی کنم. در حقیقت سال گذشته خیلی کم کار بودم. آن هم علت دارد چندتا پروژه بود که خب هرکدام بنا به دلایلی به سرانجام نرسیدند. ماجرا از این قرار است که من حساب کرده بودم در یکسری کارها شرکت می کنم و دیده می شوم. روی همین حساب 6 ماه از وقت من را یک فیلمی گرفت که نیمه کاره رها شد. در نتیجه نصف سال من رفت.

 


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: رامبد جوان , سینما , ورود آقایان ممنوع , ,



بازدید : 728
نویسنده : منو تو

هانیه توسلی: شهرت را نمی‌توان از بازیگری جدا کرد

هانیه توسلی که بازی‌های موفقی را روی صحنه و مقابل دوربین تجربه کرده، می‌گوید که همیشه دوست دارد یک بازی واقع گرا و کنترل شده را ارائه کند.
 

هانیه توسلی که دانش آموخته ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری است، سال 1379 کارش را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد و در ادامه با نمایش «باله روی بطری‌های بی‌معنی» (لیلی تاج)، «پدر دوست داشتنی» (سعید پورشعبانی) و «پدر» (نصرالله قادری)، تجربه‌های موفقی را پشت سر گذاشت.

 

 

او بعد از تثبیت در عرصه تئا‌تر با فیلم کوتاه روی جاده نمناک (مهدی کرم‌پور) و سریال غریبه (جواد اردکانی) وارد عرصه سینما و تلویزیون شد و خیلی زود در سال 1380 با فیلم «شام آخر» فریدون جیرانی به شهرت رسید. از دیگر فیلم‌های این بازیگر می‌توان به «گاهی به آسمان نگاه کن» (کمال تبریزی)، «شب‌های روشن» (فرزاد موتمن)، «یک شب» (نیکی کریمی)، «کافه ستاره» (سامان مقدم) و «عصر جمعه» (مونا زندی) اشاره کرد. مجموعه‌های تلویزیونی «وفا» (محمدحسین لطیفی) و «میوه ممنوعه» (‌حسن فتحی) نیز از کارهای موفق هانیه توسلی هستند.

 

 


:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: هانیه توسلی , تئاتر , سینما , عکس , دوره آموزشي خانواده موفق , ,



گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 827
نویسنده : منو تو

دوست صمیمی ایرج قادری از چند ماه آخر او می گوید

گلزار حتی جواب تلفن قادری را نداد

برای من عجیب این بود که آن سوپراستاری که بازیگری اش را مدیون قادری است چگونه حتی در این دو سال حالی از او نپرسید.

مرحوم ایرج قادری این چند ماه آخر حیاتش مدام در مجالس گوناگون و حتی مصاحبه های کوتاهش با افراد مختلف غیرمستقیم از مدیران خواسته بود که فیلم «شبکه»اش را اکران کند اما متاسفانه این اتفاق در قید حیاتش نیفتاد و «شبکه» در حالی اکران شد که مرگ قادری باعث شد این فیلم باتوجه به بضاعت های خودش تا اینجا برخلاف پیش بینی ها، با فروش نسبتا خوبی رو به رو شود. با گذشت دو هفته از نمایش این فیلم با عبدالرضا منجزی، فیلمنامه نویس این فیلم گپ کوتاهی زده ایم و از او خواستیم درباره خاطرات پشت صحنه این فیلم و اتفاقات جالبی که مخاطبان را سر ذوق بیاورد، حرف بزند. در ادامه بخشی از این حرف ها را از زبان منجزی که یکی از دوستان نزدیک قادری در این سال ها بوده، می خوانید.



قادری جزو معدود فیلمسازانی بود که هر وقت اراده می کرد بودجه تهیه فیلمش را از طریق مردم تامین می کرد. خیلی از بزرگان و همکاران سینمایی و یاران قدیمی اش هنگامی که چهره رنجور قادری را مشاهده کردند، هم قسم شدند تا او را برای ساختن فیلم جدیدش یاری کنند؛ دوستانی که تا لحظه مرگ او به وعده خودشان وفادار بودند. دوستانی مثل فرج حیدری، اکبر عبدی، حبیب اسماعیلی، سعید مطلبی، ستار اورکی، بابک صحرایی و...

:: موضوعات مرتبط: چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: ایرج قادری , محمد رضا گلزار , راهنماي تحصيل در آلمان , تركيه و مالزي , ,



چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟
نوشته شده در جمعه 5 خرداد 1391
بازدید : 725
نویسنده : منو تو

لی لا همسر احسان خواجه امیری

چرا با احسان خواجه امیری ازدواج كردم؟

بهانه مصاحبه ما با احسان خواجه‌امیری می‌توانست خیلی چیزها باشد؛ از فراهم كردن شرایط انتشار آلبوم جدیدش تا آلبوم تازه «پدر» كه همین چند روز پیش وارد بازار موسیقی شد، تا دوباره نام احسان خواجه‌امیری و پدرش را روی زبان‌ها بیندازد.
 

 

 

 مصاحبه با احسان خواجه‌امیری می‌توانست خیلی چیزها باشد؛ از فراهم كردن شرایط انتشار آلبوم جدیدش تا آلبوم تازه «پدر» كه همین چند روز پیش وارد بازار موسیقی شد، تا دوباره نام احسان خواجه‌امیری و پدرش را روی زبان‌ها بیندازد. بهانه‌ ما اما برای نشستن پای صحبت‌های او اتفاق دیگری بود؛ احسان در نظرسنجی مجله به عنوان محبوب‌ترین خواننده پاپ انتخاب شد تا گفت‌وگوی ما یك موضوع كاملا ویژه داشته باشد. در یكی از آخرین روزهای اردیبهشت‌‌ماه در منزل احسان خواجه‌امیری مهمان بودیم؛ او و همسرش میزبان‌های مهربانی بودند و 4ساعت تمام جواب سؤال‌های ما را با آرامش و حوصله دادند، سؤال‌هایی كه از هر دری پرسیده شد؛ از آلبوم‌های موسیقی، ارتباط با پدر، داستان زندگی مشترك و همه اخبار ریز و درشتی كه در تمام این سال‌ها در اطراف خواننده مورد علاقه شما وجود داشته؛ جواب تمام این سؤال‌ها را از زبان احسان خواجه‌امیری بخوانید.


:: موضوعات مرتبط: مطالب جالب , چهره ها , ,
:: برچسب‌ها: احسان خواج امیری , مصاحبه با احسان خواجه امیری , همسر احسان خواجه امیری ,



تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد