پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
شیـریـنی پدر و مادر بودن
نوشته شده در جمعه 15 مهر 1390
بازدید : 1238
نویسنده : منو تو

از وقتی وارد آتلیه می‌شود مدام قربان صدقه پسر شیرین و بامزه‌اش می‌رود، با حوصله با او برخورد می‌کند و برای هر چه قشنگ‌تر ژست گرفتن مقابل دوربین تشویقش می‌کند. آیین کوچولوی 3 ساله، پسر ریما رامین فر وامیر جعفری است.




 

از وقتی وارد آتلیه می‌شود مدام قربان صدقه پسر شیرین و بامزه‌اش می‌رود، با حوصله با او برخورد می‌کند و برای هر چه قشنگ‌تر ژست گرفتن مقابل دوربین تشویقش می‌کند. آیین کوچولوی 3 ساله، پسر ریما رامین فر وامیر جعفری است. شاید فكر کنید وقتی پدر و مادر هر دو بازیگر باشند، نگهداری از بچه سخت‌تر می‌شود اما اصلا این‌طور نیست. پدر و مادر آیین با این‌که دیر بچه‌دار شده‌اند، اما برنامه‌ریزی کرده‌اند و الان نه تنها از تصمیم‌شان پشیمان نیستند بلکه پسرشان همه دنیای‌شان شده. رامین فر می‌گوید با این‌که اوست كه زمان بیشتری را با پسرش می‌گذراند اما آیین به پدرش هم وابستگی زیادی دارد و اگر مدت کوتاهی او رانبیند خیلی دلتنگ می‌شود. ریما رامین فر از مادر بودن، سختی‌هایش و پسرش برای‌مان گفته.



:: موضوعات مرتبط: تفریح و سرگرمی , سینما ایران و جهان , ,
:: برچسب‌ها: امیر جعفری , آیین جعفری , ریما رامین فر ,



تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد